Nostalgie - stará verze webu věnovanému filmu Pán Prstenů
Nová verze - http://lotr.jcsoft.cz



[ Zpět na stránku o filmu Pán Prstenů ]

[ <<< Další článek ] [ Všechny články ] [ Předchozí článek >>> ]

14.1. 2003BelcarnenJiž zítra se sejdeme v kinech...; Malá rekapitulace roku 2002; Dvě Věže v tiskovinách; Arwen v Helmově žlebu?

Již zítra se sejdeme v kinech...
... abychom si pár minut po půlnoci vychutnali premiéru Dvou Věží. Tisíce lidí, doufejme velká část ve stylových kostýmech, zaplní vestibuly a následně sály kin Palace Cinemas a CineStar, nervozita začne stoupat a vyvrcholí logem New Line Cinema a povědomou hudbou. A pak, po roce šíleného čekání, všechny ty záběry důvěrně známé ze stovek fotografií a mnoha ukázek zavíří ve zběsilém tříhodinovém reji na velkém plátně, aby nás následně vyplivly ze Středozemě do reálného světa. Mnohé zklamané, další nadšené, ale téměř všechny s pocitem, že byli svědky něčeho výjimečného a pro pořádné pochopení je potřeba spatřit to ještě jednou... Dvě Věže, konečný odpočet... zbývá několik málo hodin...

Velká skupina lidí z těchto stránek vyráží na premiéru do Slovanského domu. Pokud vyrážíte na stejné místo, nestyďte se k nám přihlásit. Snad nebude tak velký problém nás objevit. Minimálně bude mít někdo na sobě webové tričko místo kostýmu :o)


Malá rekapitulace roku 2002
Na uvedení Společenstva Prstenu v kině se zde těšila spíš hrstka fanoušků na internetu, kteří pravidelně sledovali všechny novinky. Rok 2002 byl úplně jiný. Společenstvo přilákalo do kin jen u nás statisíce návštěvníků (a jejich počet stále stoupá, pomalu ale jistě se blížíme k hranici jednoho milionu prodaných lístků). Pro spoustu lidí byl šok, že na další díl bude nutné čekat celý dlouhý rok. Ale zvládli jsme to. Rok 2002 v životě fanoušků by se dal rozhodně popsat jako rok čekání. Čekali jsme na ukázky ze Dvou Věží a na DVD plné bonusů. Aby toho nebylo dost, trápila nás New Line a domácí distributor i čekáním na rozšířenou verzi DVD, která přinesla neskutečné množství fantastických doplňkových materiálů a prodloužení filmu o 30 minut mu dodalo celý nový rozměr. A pak, samozřejmě, zde bylo i čekání nejhorší - na celé Dvě Věže. Všechna tato čekání jsou u konce...

Rok čekání fanouškům usnadňovala (a někdy také pořádně komplikovala) spousta webových stránek, samozřejmě včetně těchto. Objevila se spousta neskutečných fám, většina jen proto, aby mohla být o pár dní později vyvrácena. Okolo dvou stovek článků jen zde bylo svědkem mnoha vzrušených debat, stejně jako doslova tisíce fotografií a dalších obrázků z filmu a toho, co se děje kolem něj. 

Důležitou událostí minulého roku byla z velké části vážně myšlená petice proti názvu Dvě Věže, který měl odkazovat na tragédii z 11. září 2001, a sloužit pro zvýšení zisků tvůrců filmu. Nesmyslnost této petice si jistě každý uvědomuje. Peter Jackson nepřipustil žádné kompromisy a dokonce bylo rozhodnuto, že slavnostní premiéra se uskuteční na Manhattanu. Ano, u Dvou Věží již režisér držel otěže nad celým projektem mnohem pevněji (jak by také ne, při ziscích, které vygenerovalo Společenstvo), a prosadil spoustu svých rozhodnutí i přes odpor New Line Cinema. Za všechny lze jmenovat třeba to, že Dvě Věže neobsahují žádný úvod či shrnutí předchozího děje, takže znalost Společenstva je pro jejich sledování nezbytná.

Fenomén filmového Pána Prstenů byl "zpracován" v mnoha časopisech a novinách. Fanoušci skřípěli zuby nad "odbornými články" v Bravu a na podobných místech. Elijah Wood a Orlando Bloom se stali idoly mnoha slečen a právě i díky tomu byl Pánu Prstenů dán prostor v mnoha pochybných magazínech (pochybných vzhledem k tomuto tématu).

Samotní fanoušci se pak dlouho dobu bavili tím, že rozpitvávali všechny chyby, kterých se Peter Jackson a jeho tým dopustili. Teď nemluvím o dějových změnách proti knize, ale všech těch "zdvihajících se mrtvolách skřetů", "teniskách na Frodově noze" a skoro legendárního "jedoucího auta".

Ale bylo toho mnohem a mnohem více. Ostatně si důležité událostí můžete připomenout přečtením starších článků zde na webu. Někdy se obzvláště u komentářů dobře pobavíte tím, čemu jsme byli ochotni věřit a co nás trápilo. Co v souvislosti s Pánem Prstenů zanechalo minulý rok nejhlubší zážitek ve vás (pomineme-li premiéru Společenstva)?


Dvě Věže v tiskovinách
Svou recenzi na Dvě Věže zpracovala pro Lidové noviny už i Darina Křivánková. Text najdete na této adrese a rozhodně stojí za přečtení. Dobrým vtipek je pak to, že ilustrační fotografie je z Návratu Krále.

Na stáncích se objevil speciál o filmu Pán Prstenů v podání Pevnosti. Za cenu 99,- Kč získáte zhruba třicet stránek o filmu, velkou část pak tvoří přetisky fotografií. Zbytek speciálního balení jsou starší čísla Pevnosti (1. - 3.) a pohlednice. 

Speciální sekci o Dvou Věžích obsahuje i magazín 100+1. Ač text vlastního článku je poměrně v pohodě (jde o překlad zahraničního článku), komentáře k fotografiím jsou výplodem zmateného redaktora. Setkáte se s perlami typu: "Ork, který požírá hobity" "Hlavní hrdina Frodo Pytlík - hobit, který se snaží získat a zničit nebezpečný prsten..." "Tlustý muž uprostřed s vousy a s dlouhými vlasy je režisér a scénárista Peter Jackson" (na obrázku je Jackson a Orlando Bloom a to tak, že ani jeden z nich není "uprostřed" a samozřejmě Bloom jako Legolas má vlasy podstatně delší než PJ) či "Éomer připravuje svá knížata na bitvu", kdy na obrázku mluví Éomer s Aragornem, Gimlim a zrovna se dívá na Legolase.


Arwen v Helmově žlebu?
Tato fáma byla velice "oblíbenou" a všechny opravdu potěšilo, že Peter Jackson k žádnému takovému zvěrstvu nepřistoupil (ač elfové nakonec přeci jen do bitvy přijdou). Ale byla to skutečně od začátku fámu? Nepřistoupil PJ po protestech fanoušků k jinému střihu filmu a zrušení této dějové linie? Co když byla ze scén, které nebylo možné přetočit, odstraněny profíky z Weta Digital? Ne, že bych tomu chtěl nějak moc věřit. Ale několik následujících fotografií z filmu (závěrečná řež) je více než zajímavých. Třeba Wetě něco uniklo a s účastí Arwen se opravdu počítalo...


Po kliknutí se otevře detail...

[ <<< Další článek ] [ Všechny články ] [ Předchozí článek >>> ]
Pokud se Vám tento článek líbil, můžete pomocí systému I Like Q přispět drobnou částkou pro autora či případně překladatele.
Přispět Q (100 Q = 1 Kč)

Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 17.1. 2003 0:14:42
Šarkan: rozhodně ne! To je naprostý nesmysl. Je to tam kde je napsáno na webu a pouze pro předem přihlášené, což zmršila i Mladá Fronta a Lidovky
Šarkan, přidáno 15.1. 2003 20:56:54
Hm. Dik. To je dobrej bordel, v Levelu pisou ze to bude na zakladce v Drtinove ulici.
Enja, přidáno 15.1. 2003 20:56:50
No já nevím, kam to napsat - vidím že se tady o tom už mluvilo:-) Četla jsem si v MF onen článeček - každopádně jsi to řekl (nebo napsal, to už je jedno:-) mooc hezky - a hlavně úplně přesně!)
Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 15.1. 2003 19:36:19
Šarkan: ten Level už vyšel? "Rozhovor" jsem fakt dělal, ale posílal jsem prostě nějaký text Drakulce (autorka článku) a ona to nějak zkompilovala :) co se Conu týče, tak viz. odkaz v pravém rohu těhle stránek
Šarkan, přidáno 15.1. 2003 19:33:16
Mno Bele kdyz si mluvil o tech ´´tiskovinach´´, proc take nezminit novy Level. Je tam stejne jako vloni vyborne napsane 10ti strankove tema a POZOR rozhovor s Belem. Vazne se divim ze ses nepochlubil :) Mimochodem odpovidal si skvele, estli si to teda nevymysleli... :))) A este bych se chtel zeptat na adresu toho TOlkienConu. NE nedeste se, nechci tam jit ani by to neslo ze, ale cetl sem neco o Smichove atd. Vyvratte mi to nebo potvrdte prosim PRESNOU adresou. dik
Eva, přidáno 15.1. 2003 19:27:14
Ohledně Arwen: Bratr měl možnost vidět film už ve Španělsku a tato fáma je potvrzena. Arwen tam sice není osobně, nicméně Aragorn se s ní setká jaksi ve snu, když mu pomůže po jeho pádu do řeky. Nechci rušit všeobecné nadšení, já sice film neviděla (zatím), ale bráchovo zklamání neznalo mezí.
Joanna, přidáno 15.1. 2003 18:00:31
Tak si to všetci, čo idete dnes na "polnočnú" parádne užite !!! Ja idem zajtra - 16.01.03 o 16:45 h. Už sa hrozne tešššším ... :o)))
Rose, přidáno 15.1. 2003 17:27:19
Tak si to teda vsici predpremieraci uzijte, ja jdu "az";-) v patek.
Rose, přidáno 15.1. 2003 17:24:15
Lidi, lidi, lidi... Jeste porad piste, jak pujdete na premieru a ja se seberu a pudu se na vas podivat. Jo, 15.1., den kdy prisly TTT, kdy se volil prezident, a nekomu skoncil 1. semestr. Jupi, jupi, jupi.
Justina, přidáno 15.1. 2003 12:44:16
Tak vám všem šťastným přeji krásné zážitky z filmu. U nás ho budou dávat až od 13. února a to je, jak tak koukám, až za měsíc :-((( tak hodně pište, co jste viděli, ať se toho vůbec dočkám. Stejně je to nespravedlnost!
Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 15.1. 2003 12:39:24
Diaboliq: to je mail, který se člověku dá, pokud ten co vyplní je neplatný...
Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 15.1. 2003 11:24:04
Lidi, už na Diaboliqa nereagujte :o)
Gwyn: právě proto, že je to laciné, nemá cenu to moc komentovat :) To máš to samé jako "Jirka" u recenze nebo "Galois" u starších článků :)

gwynbleidd, přidáno 15.1. 2003 11:23:04
Na tom ne, samozrejme, ale spatne je to, jakym zpusobem shazujes nazory a urazis ostatni, kteri se ti snazili protiargumentovat :-(
spazz, přidáno 15.1. 2003 11:10:10
Stejne pochybuju ze by sis ho vsiml, kdybys o tom nevedel...
Diaboliq, přidáno 15.1. 2003 10:50:18
Make peace,not war.
Diaboliq, přidáno 15.1. 2003 10:24:37
Pro gvynbladea: Už mě omrzelo reagovat na tvé komentáře, protože nemají hlavu ani patu.Kdybys četl všechny mé komentáře (doteď jsem si myslel že tak činíš) tak bys snad už KONEČNĚ pochopil o co mi jde.
gwynbleidd, přidáno 15.1. 2003 10:18:08
To BEL:

vadi mi to stejne jako tobe ;-), ale pochop, ze musim reagovat na takove lacine napadani.

Pokud s tim Diaboliq souhlasi, ukoncil bych tuto "prestrelku" ponekud smirliveji:

Uz to mame "za par" ;-).

gwynbleidd, přidáno 15.1. 2003 10:13:44
To Diaboliq:

>Diaboliq, přidáno 14.1. 2003 13:08:26

>Ale stejně, !!! ještě jsem neviděl jinýho režiséra aby lez do svýho filmu !!!.Připadá mi to neprofesionální.

Mohl bys mi, prosim, (mne ubohemu hlupakovi) vysvetlit, jak mam rozumet tomuto tvemu starsimu prispevku?
BTW primo mistrne dokazes poprit neco a napsat, zes to myslel uplne jinak.

Na cteni starsich prispevku by sis mel obcas trochu casu udelat, zvlaste pokud napises neco a da se predpokladat, ze ostatni na to budou reagovat - proto tyto komentáře jsou!

:-D vyjadrovalo moji naladu pri me prvni reakci na tvuj komentar
:-/ (kysely ksicht) zmenu, kdyz jsi mne nazval hlupakem
a pro to, jaky mam z tebe ted pocit uz zadny emotikon neznam

Diky bohu (a Belovi) ze mame tuhle moznost komentovat a ze to nezavisi na rozhodnuti tvem, kdyz uz jsi tak dokonaly, ze rozhodujes o tom, co je a neni lepsi.

Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 15.1. 2003 10:13:02
Lidičky nechte toho :) dneska je přeci svátek :)
Diaboliq, přidáno 15.1. 2003 9:52:43
Pro gvynblejda: ty už radši nic nekomentuj,bude to tak lepší.Komentáře ke starším článkům nečtu,je to pro mě ztráta času.A nepsal jsem že nevím že se do filmů běžně pletou režiséři ale že se to nazývá "camao". Vidím žes už změnil D na / .
pro Bellatrix: souhlasím,kolega co je fanatik do Star Treku vůbec nepochopil oč ve Společenstvu šlo.Ale film se mu líbil,to ano. Dal by mu 6/10 a ne 3 nebo DOKONCE 1/10!

Hawkey, přidáno 15.1. 2003 9:22:13
sakra tak nakonec se půlnoční premieru nedostanu musím do práce kolegy onemocněl, takže to uvidím jako normální smrtelníci až ve dne
gwynbleidd, přidáno 15.1. 2003 9:17:32
To Diaboliq, přidáno 15.1. 2003 8:05:44

Když ani nevíš, že se to ve filmu děje běžně, tak potom netvrď, že je to neprofesionální...

>A vážně nevím co myslíš tím " už jsem >ti to psal jednou... " .Žádný starší >komentář od tebe tu nevidím,takže jsi >asi hlupák jenž neví co píše a komu.

To už jsi tak sklerotický, že jsi zapomněl, že taky existují jiné články pod které jsi psal komentáře i ty????
Na hlupáka raději ani nebudu reagovat - svědčí to o tvé úrovni a kultuře komunikace :-/

>A s těmi :-D :-D na holky asi dojem >neuděláš...

No a tohle snad už nemusím komentovat vůbec :-/ :-/ :-/

Garion, přidáno 15.1. 2003 9:14:01
Megajohn: Dobrý, to načasování s Belovo příspěvkem se ti povedlo :-)

Diaboliq a spol.: Škoda slov. Pokud někdo napíše názor, se kterým nesouhlasím, nevím, proč se hned objeví názor, ze kterého vyplývá, že předchozí pisatel je nižšího IQ než on a jen jeho názor je správný.
Já jsem si na Diaboliqa svůj názor udělal, ale nebudu ho ventilovat zde tímto způsobem. Howgh!

Bellatrix, přidáno 15.1. 2003 8:52:12
Diaboliq: k tomu hodnocení 3/10 a podobně, ono je to hrozně těžké, protože někteří lidé mají opravdu totálně a naprosto jiný vkus, než my tady. Neznamená to, že jsou hloupější, omezenější, nevzdělanější nebo kdovícoještě. Prostě mají totálně jiný vkus. Jedna moje dobrá kamarádka, fajn holka, která má ráda umění, studovala uměleckou školu, je chytrá, nadaná, šikovaná, charakterní... ale nemá VŮBEC ráda fantazy ani sci-fi. Naprosto nic jí to neříká. Jednou si půjčila nějakou Pratchettovku (a jak jsou čtivé a vtipné!) - nemohla se prokousat přes deset stran a nakonec to ani nedočetla. Pokud by se taková osoba dostala do kina na PP, fakt nevím, jak by to hodnotila. Možná by si řekla, že vizuelně je to sice hezký, ale dějově by jí to třeba přišlo strašný a dala by taky málo bodů. Je hrozně těžký hodnotit film objektivně, když je můj zážitek čistě subjektivní. Já jsem z PP nadšená, ale jí bych ho rozhodně nedoporučila a asi bych jí poradila, ať na to nechodí...
No nic, omlouvám se za tuto nevyžádanou sondu do divákovy duše :o) a přeji všem dnes/zítra pěkné pokoukání :)

Ar Eldar, přidáno 15.1. 2003 8:15:30
TTT:No někteří už dnes večer... :-)
Foto: Moc přesvědčivě to ale nevypadá, chtělo by to číslo na PJ, nemáte ho někdo? Já se ho zeptám.... :o)

Diaboliq, přidáno 15.1. 2003 8:12:17
Ještě něco pro Anaxtala(u).Jak můžeš napsat že"se svou postavou i charakterem se do podobného filmu hodí!" ? To mi vysvětli jaký má PJ charakter a kam se se svou obtloustlou postavou hodí?
Diaboliq, přidáno 15.1. 2003 8:05:44
Hezké děštivé ráno 15.1.
jen do mě :-) Ale mě nevytočíte,já si za svým názorem stojím.Samozřejmě že má každý právo na svůj názor,to já nepopírám.Ale vám se zdá normální že někdo ohodnotí tak skvělý film 3/10ti?Alespoň že Nothingness má podobný názor jako já.Od včerejška tu někdo dokonce hodnotil 1/10,což se mi nezdá ani trochu objektivní a tato anketa pak ztrácí smysl,protože nevypovídá o kvalitách filmu,když si z toho někdo dělá srandu.S tím hovadem jsem to přehnal,to máte pravdu.Takhle nízké hodnocení může dát jen nějaký idiot.

pro gvynblejda: tím "Hitchcocka jsem nikdy neviděl" jsem myslel to že zkrátka nekoukám na jeho filmy a tudíž nemůžu ani vědět zda se svých filmech ukázal nebo ne.Stejně tak se nedívám na Allenovi filmy. A vážně nevím co myslíš tím " už jsem ti to psal jednou... " .Žádný starší komentář od tebe tu nevidím,takže jsi asi hlupák jenž neví co píše a komu.A s těmi :-D :-D na holky asi dojem neuděláš...
Pro Bellatrix:prostě mi to vadí.Možná kdyby měl PJ aspoň nějakou malou roli a neobjevoval se na různých místech jak ve Společenstvu tak i ve Dvou Věžích tak změním názor.
Pro Hawkeye:Dík za poučení, o tom že se vystupování režiséra ve svém filmu dokonce nějak nazývá jsem nevěděl.O svět filmu se zajímám víc než kdokoli v mém okolí, ale ještě jsem žádné jiné filmy krom ságy Pán Prstenů nepitval takhle dopodrobna.

el, přidáno 14.1. 2003 23:11:37
Za 24 hodin budu dokoukávat Společenstvo,za 25 hodin už skoro poběží TTT a za 48 hodin už tu možná budou nějaké fotky z premiéry!?!?!? JUPIIIIIIII jupíííí tak a DU SPÁT zítra bude dlouhá a vzrušující noc. Jo ještě sem zapomněla- jupíííí
Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 14.1. 2003 21:22:02
Maeglin: černá vesta, taková zlatá chlupatá kůže jako plášť a spousta liudí okolo :) tak to budu já :)
Hawkey, přidáno 14.1. 2003 20:35:54
Diaboliq to že režiser hraje ve svém filmu se říká camao a dělá to každej režiser jak ve světě tak u nás a jestli tě taková věc překvapuje tak je vidět že o světě filmu nic nevíš
Maeglin, přidáno 14.1. 2003 20:27:37
Sehnal jsem 2 kamose a zitra vyrazime z Kolina na Spolecenstvo do Slovanskeho domu a pak samozrejme na Dve Veze. Doufam ze vas tam nekde najdu Bele.
Lucille, přidáno 14.1. 2003 20:26:08
to video je uzasny :o)
anaxtal, přidáno 14.1. 2003 19:01:06
Diaboliq:
Každý může mít vlastní názor, tomu (trapně opakuji po Američanech) se říká demokracie. Nicméně mi připadá víc neprofesionální, když někdo nadává do hovad lidem, které vůbec nezná, než režisér před a za kamerou filmu, který zná dokonale.
Navíc mi tam vůbec nevadí a se svou postavou i charakterem se do podobného filmu hodí!

Bellatrix, přidáno 14.1. 2003 15:30:14
nothingness: souhlasím, já 3/10 taky nechápu, ale nesnáším, když někdo někomu sprostě nadává jen proto, že má ten odlišný názor.

Merlkir: nebo Spielberg v Jurském parku (tuším v 3. díle, je tam vidět v odrazu ve výloze, tuším :o))

MEGAJOHN, přidáno 14.1. 2003 15:23:35
(jaj, to nebylo na předchozí komentář!)
gwynbleidd, přidáno 14.1. 2003 15:20:25
Diaboliq:

už jsem ti to napsal jednou, ale musím se opakovat: seš ujetej :-/

nejprve:
... ještě jsem neviděl jinýho režiséra aby lez do svýho filmu.Připadá mi to neprofesionální.

když tě někdo vyvede z omylu, tak napíšeš, že:
... je taky rozdíl jestli se režísér motá ve filmu ze současnosti nebo ve sci-fi nebo fantasy

a dorazíš to hláškou:
... Hitchcocka jsem nikdy neviděl a Woody vždy hraje alespoň jednu z hlavních rolí.

vážně rozumíš všemu, co napíšeš??????

:-D :-D :-D

nothingness, přidáno 14.1. 2003 15:19:58
6-8 z 10 beru,když to zrovna není jeho oblíbený typ filmu.Ale dát 3 z 10 je zcela neobjektivní, prostě někdo chce být zajímavej.Když už Dvě věže pochválila Spáčilová tak to už je co říct.Jen mě ještě zajímá názor Jaroše z Reflexu.Ten Dvě Věže určitě zdrbe.(musí, protože je to komerční film)
MEGAJOHN, přidáno 14.1. 2003 15:17:22
uuuuž brzičkooooooo :-)
Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 14.1. 2003 15:15:46
Omlouvám se za ty výpadky webu dneska, snad už se to nebude opakovat. Teď nás čeká už jen jeden velký, až se to celé bude muset stopnout kvůli velké zátěži a nedostatku peněz na nějaké řešení
Merlkir, přidáno 14.1. 2003 15:12:45
Co Tarantino v Pulp Fiction? třeba..
A fotky Arwen v HŽ byly k dispozici už dřív(asi dvě).

Bellatrix, přidáno 14.1. 2003 15:07:17
Diaboliq: všichni nemusejí mít stejný názor jako ty, víš? Možná by ses s tím mohl pomalu začít smiřovat, protože se s tím v životě ještě mnohokrát setkáš. A přestaň lidem nadávad do hovad.
Mimochodem, spousta lidí ve filmu nejsou vůbec herci, ale kompars, který se jinak živí něčím úplně jiným než hraním, proto trochu nechápu tvoje znechucení nad objevením se režisére ve svém vlastním filmu... Možná bys mohl trochu vysvětlit, proč ti to vlastně tak vadí, pořád ten důvod nechápu.

Diaboliq, přidáno 14.1. 2003 14:33:13
Kdo dal Dvěma Věžím 8 z 10ti?A kdo 3/10ti?Který hovado?
Diaboliq, přidáno 14.1. 2003 14:03:15
Hitchcocka jsem nikdy neviděl a Woody vždy hraje alespoň jednu z hlavních rolí.Ale kašlem na to.Jen aby PJ v Návratu Krále nebojoval na Pelleanorských pláních(nebo jak se to jmenuje) nebo neodjíždel na lodi ze Šedých Přístavů.To by mě vážně naštval...
spazz, přidáno 14.1. 2003 13:39:58
Diaboliq: Co treba Allen nebo napriklad Eastwood, kteri se obsazuji do hlavnich roli? :o)))))))))
Corwin, přidáno 14.1. 2003 13:34:20
Diaboliq:Co Hitchcok???Ten se mihl tusim v kazdem svem filmu....
Diaboliq, přidáno 14.1. 2003 13:26:59
Tak mi někoho připomeň.Je taky rozdíl jestli se režísér motá ve filmu ze současnosti nebo ve sci-fi nebo fantasy.
Pavlina Frantova, přidáno 14.1. 2003 13:23:58
mam 2 listky na predpremieru 2 vezi na zitrek, tj. 15.1.2003 v 17:30 hod. do kina Scala v Brne. Casove se mi to vubec nehodi. Takze zkousim tuto moznost pres mail, jestli nevite o nekom, kdo ma o to zajem. At se kdyz tak ozve na mobil: 605/855 076 a domluvime se.
Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 14.1. 2003 13:14:27
Diaboliq: ty jsi možná žádného neviděl, ale dělá jich to velká část, i špičky oboru nebo naši domácí režiséři
Diaboliq, přidáno 14.1. 2003 13:08:26
Ale stejně, ještě jsem neviděl jinýho režiséra aby lez do svýho filmu.Připadá mi to neprofesionální.
Reyden, přidáno 14.1. 2003 12:40:40
Pekne napsane shrnuti Bele ;-)
Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 14.1. 2003 11:36:16
Diaboliq: pár dalších v Arhivu u v nejnovějších fotkách ještě najdeš. PJ je fajn a stejně si ho 99% lidí nevšimne, pokud není upozorněno předem
Diaboliq, přidáno 14.1. 2003 10:30:24
Opravdu ještě nikde není víc fotek z Návratu Krále než 12 z toho kalendáře?Nějak se mi to nezdá.Určitě jich musely vypustit víc.PJ mě štve že leze do záběrů.
Jméno: E-mail:

Komentář:

09.11.2023
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2024 [ více ... ] [ 0 ]
8.11.2022
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2023 [ více ... ] [ 6 ]
4.11.2019
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2020 [ více ... ] [ 497 ]
12.11.2018
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2019 [ více ... ] [ 1 ]
8.11.2017
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2018 [ více ... ] [ 507 ]
7.11.2016
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2017 [ více ... ] [ 2 ]
18.1.2016BelcarnenTolkienCon 2016 – fotky, video, atd. (doplněno: 18.1. 11:58) [ více ... ] [ 608 ]
12.11.2015
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2016 [ více ... ] [ 450 ]
9.11.2014
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2015 [ více ... ] [ 489 ]
23.1.2014BelcarnenTolkienCon 2014 – fotky, záznamy tak vůbec (doplněno: 24.1. 22:47) [ více ... ] [ 134 ]
9.11.2013
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2014 [ více ... ] [ 184 ]
26.1.2013BelcarnenTolkienCon 2013 – fotky, reportáže, přednášky a tak vůbec (poslední aktualizace 29.1. 21:19) [ více ... ] [ 11 ]
19.12.2012BelcarnenHobit: Neočekávaná cesta [ více ... ] [ 172 ]
2.11.2012
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2013 [ více ... ] [ 202 ]
18.1.2012BelcarnenTolkienCon 2012 aneb +1 dítě, +2 děti, … (poslední aktualizace 6.2. v 13:42) [ více ... ] [ 103 ]

 
[ Všechny články ]

[ Zpět na stránku o filmu Pán Prstenů ]


Nacházíte se na JCsoft's FANTASY Homepage - http://www.jcsoft.cz/fantasy/
Tuto stránku vytvořil Jan "Belcarnen" Čeřovský - Cerovsky@jcsoft.cz 

Optimalizováno pro Microsoft Internet Explorer 4.x (5.x) a rozlišení 1024x768x16/32bit
Jan Čeřovský (c) 2000 All rights reserved
Jakékoliv nalezené chyby ( špatné odkazy, chybějící obrázky, hrubky, ...) se nebojte nahlásit na můj e-mail.

TOPlist