Curtisfag, přidáno 03.09.2025 19:44:54 |
Ďđîčçâîäńňâî č ďîńňŕâęŕ - Đ´ĐľŃовŃннŃĐš ĐąĐžĐťŃ ďđîčçâîäńňâŕ Ńĺâĺđńňŕëü ěĺňčç ÎŃĎŔÇ ńî ńęëŕäŕ â ă.Îđĺë.
Ďđîäŕćŕ йОНŃŃ Ń Đ´ŃКПОвОК ŃоСŃйОК îďňîě č â đîçíčöó ďî íčçęčě öĺíŕě.
Ďîëíűé ęŕňŕëîă âńĺé ěĺňčçíîé ďđîäóęöčč, îďčńŕíč˙, őŕđŕęňĺđčńňčęč, ĂÎŃŇű č ňĺőíč÷ĺńęčĺ óńëîâč˙.
Îôîđđëĺíčĺ çŕęŕçŕ č äîńňŕâęŕ â ńćŕňűĺ ńđîęč. Âîçěîćíŕ îňăđóçęŕ ćĺëĺçíîäîđîćíűě ňđŕíńďîđňîě. Öĺíű ďđîčçâîäčňĺë˙.
|
|
Ivano, přidáno 08.07.2025 21:19:27 |
Ěű ďđĺäëŕăŕĺě ďđîôĺńńčîíŕëüíîĺ óńëóăč ďđîčçâîäńňâî ďŕâčëüîíîâ Ďĺđĺéňč - https://dostavkaedyshelkovo.ru/news/proizvodstvo-torgovykh-pavilonov/
|
|
Ivanea, přidáno 15.05.2025 2:55:46 |
Óńňŕíîâęŕ ęŕěčíŕ č äűěîőîäîâ â Ěîńęâĺ ďîä ęëţ÷ ďđîôĺńńčîíŕëüíîĺ đĺřĺíčĺ äë˙ ňĺő, ęňî öĺíčň óţň, ňĺďëî č ńňčëü â äîěĺ.
Ěű ďđĺäëŕăŕĺě ďîëíűé ęîěďëĺęń óńëóă: îň ęîíńóëüňŕöčč č ďđîĺęňŕ äî ęóďëč, ěîíňŕćŕ č íŕńňđîéęč ęŕěčíŕ č äűěîőîäŕ . Íŕřč
ńďĺöčŕëčńňű âűďîëí˙ň âńĺ đŕáîňű ęŕ÷ĺńňâĺííî č â ńđîę, ńîáëţäŕ˙ âńĺ ńňđîčňĺëüíűĺ č ďîćŕđíűĺ íîđěű.
 íŕřĺě ŕńńîđňčěĺíňĺ âű íŕéäĺňĺ řčđîęčé âűáîđ ęŕěčíîâ äđîâ˙íűĺ, ýëĺęňđč÷ĺńęčĺ, ăŕçîâűĺ č áčîęŕěčíű îň ďđîâĺđĺííűő
ďđîčçâîäčňĺëĺé. Ňŕęćĺ äîńňóďíŕ óńňŕíîâęŕ ęŕěčííűő ňîďîę č ěîíňŕć äűěîőîäîâ ëţáîăî ňčďŕ , âęëţ÷ŕ˙ ęîŕęńčŕëüíűĺ,
ńĺíäâč÷-äűěîőîäű č ęëŕńńč÷ĺńęčĺ ęčđďč÷íűĺ ęîíńňđóęöčč.
Îáđŕňčâřčńü ę íŕě, âű ďîëó÷čňĺ ęŕěčí Ťďîä ęëţ÷ť :
- Ęîíńóëüňŕöč˙ ďî âűáîđó ěîäĺëč
- Äîńňŕâęŕ č ďîäúĺě íŕ ýňŕć
- Ěîíňŕć ęŕěčíŕ č äűěîőîäŕ
- Ďóńęî-íŕëŕäî÷íűĺ đŕáîňű
- Ăŕđŕíňč˙ íŕ âűďîëíĺííűĺ đŕáîňű
Óńňŕíîâęŕ ęŕěčíîâ ń äűěîőîäîě - Ěîíňŕć ęŕěčíŕ â ńňčëĺ ëîôň â Ěîńęâĺ
|
|
bozBom, přidáno 24.02.2025 5:31:52 |
https://samoylovaoxana.ru/tainye-ygolki-jivopisnoi-chernogorii/
: cito
|
|
jack, přidáno 26.8. 2006 14:58:58 |
je fonograf
|
|
Joss, přidáno 21.11. 2002 10:57:31 |
Tak to je fakt vostrej týpek! Je vidět e má ten film pekelně zmáklej, ale jetě víc má zmáklou tu JEDNU, asi jak sem to pochopil, knihu. Prostě VOSTREJ
|
|
Ivi from Woodshire, přidáno 18.4. 2002 7:16:54 |
Močálový přízraky? hahahahahaha! :-) Tak to je typickej chlápek, kterej vyrůstal na akčních filmech... Více u no comment
|
|
Isabelle, přidáno 16.4. 2002 18:45:48 |
Podle autorů stránky, ze které je ta recenze, je to opravdu záměrně, abych citovala, "bullshit", a účelem je vyprovokovat co nejvíc natvanejch mailů. Z tohohle pohledu... skvělá věc!
www.somethingawful.com/truthmedia/
|
|
Ymber, přidáno 16.4. 2002 15:27:09 |
PROBOHA, vy to někdo berete váně? Dy tam není váně míněný ani slovo, na to dám krk! :o))))
Btw Čistá due je sice opravdu "klasický film, který vyhrává Oscary", ale nenechte se tím znechutit, je to opravdu dobrý.
|
|
pfemda, přidáno 15.4. 2002 9:53:21 |
Lachtan:Usetrime 20 000,-....:-)
|
|
Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 14.4. 2002 23:56:42 |
Káa: normálně bych nesrovnával. Ale u Oscarů se o to také snaí ...
|
|
Káťa, přidáno 13.4. 2002 14:05:51 |
ta recenze opravdu pobaví...myslím,e je to vtip(doufám). mimo jiné, jsem byla taky na Čisté dui a myslim, e má pravdu Bele.je to úasnej film,ale porovnávat fantasy a art... to není nejlepí nápad. Nedá se to srovnat.obojí osloví,ale kadé jiným způsobem
|
|
Ichael, přidáno 12.4. 2002 20:49:12 |
Zírám a modlím se, aby tahle recenze byla vtip. Nebo je moný, aby byla mylena váně?!!!!:-OOOOO
|
|
Nanthei, přidáno 12.4. 2002 18:46:38 |
:-D Tak to je skutečně vtipné. Jenom se divím, e takový týpek vůbec umí číst (i kdy, asi neumí - podle toho, co říká o knize).:-D
|
|
Ivetir, přidáno 12.4. 2002 10:24:47 |
A pátej? :~-(
|
|
Veronika, přidáno 11.4. 2002 19:28:20 |
Nechápu, co vám vadí, vdy ON TU KNIHU PŘECE ČETL. Je nad slunce jasnějí, e se nám tu objevil skutečný znalec. Dost mě pobavil. :)))))
|
|
Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 11.4. 2002 18:27:00 |
Jan Vaněk: je to tady ...
http://www.somethingawful.com/truthmedia/lordoftherings/index.htm
|
|
Jan Vaněk jr., přidáno 11.4. 2002 17:01:38 |
Originál té recenze nemůu nikde najít, odkud přesně je?
|
|
(v)Eru, přidáno 11.4. 2002 13:29:59 |
Lachtan vyslovil jednu z vesmirnych pravd.
|
|
MinipesFik, přidáno 11.4. 2002 13:16:37 |
Souhlasím Lachtan
|
|
Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 10.4. 2002 22:28:25 |
Lachtan: bude ..
O těch "znalcích" jsem psal v článku Svět se změnil. Je to docela běs, ale co nadělá ...
|
|
Lachtan, přidáno 10.4. 2002 22:18:07 |
V poslední době se vyhrnulo spoustu znalců Tolkiena a velkých odborníků a znalců...Nebudu to rozepisovat, vichni chápete co tim chci naznačit. Jeliko je v kadé recenzi psáno e se film od knihy výrazně lií, je "v módě" být znalcem knihy a působit na lidi jako odborník. Zkrátka na mě ta mánie působí, e koupit si novýho mobila za 20 000 Kč má stejný efekt jako před kamarádama vybalit e jsem četl Pána Prstenů před uvedením filmu do kin (nejlepí je říct e jsem to četl před tím, ne se film začal natáčet a ne o tom věděla veřejnost). Sice takový "odborníci" ani neví e existuje předchůdce jménem "Hobit" (nebudu rozepisovat). Autor recenze chtěl prostě zapůsobit na čtenáře, proto bych to nedramatizoval. Mě to přijde spí směný, proto jsem poslal odkaz na tuhle stránku kamarádovi, aby viděl co jsou lidi schopní vytvořit za dílko. Nějak jsem se nechal unést, ale myslim e se mnou bude větina lidí souhlasit ...
|
|
Goldberry, přidáno 10.4. 2002 20:06:49 |
Adéla: To je moný. Ani bych se moc nedivila.
|
|
Pfemda, přidáno 10.4. 2002 13:17:25 |
Debil...Nic jineho se k tomu neda rict.
|
|
Adéla, přidáno 10.4. 2002 8:46:52 |
Myslím si,e ten člověk napsal recenzi právě proto,aby vyprudil vechny fanouky Tolkiena. Teď si sedí někde u svého PC, čte si rozhořčené reakce čtenářů a velmi dobře se baví.Nevěřím tomu,e by TOHLE mohl někdo myslet váně.
|
|
Andruiel, přidáno 10.4. 2002 8:34:56 |
Na Čistou dui se ráda podívam. Co jsem slyela od svých kamarádek, které na filmu byly, říkaly, e film je skvělý. No uvidím.
Co se týče recenze - no myslím, e je to hrůza. Ale kadý má jiný vkus.
|
|
Reina, přidáno 9.4. 2002 20:18:25 |
No to je teda síla.....
Kdoví co ten člověk četl za kníku(pá Prstenů to asi nebyl).
|
|
Reina, přidáno 9.4. 2002 20:18:25 |
No to je teda síla.....
Kdoví co ten člověk četl za kníku(pá Prstenů to asi nebyl).
|
|
desgenais, přidáno 9.4. 2002 19:05:55 |
A Čistá due se ví tou love story přesně zapadne do představy o ideálním americkém filmu, který má soku jistou. Take pro mě byl ten ceremoniál celkem o ničem!!
|
|
desgenais, přidáno 9.4. 2002 19:04:21 |
Tak to je hukot, k tomu váně nejde nic dodat. Snad jenom, e ten autor (dámy prominou) byl opravdovej kokot!!!!!
|
|
Tinwe, přidáno 9.4. 2002 18:54:47 |
Tak tenhle případ fakt ví o co jde...:)
|
|
MEGAJOHN, přidáno 9.4. 2002 17:27:10 |
trotl...
|
|
Barbara, přidáno 9.4. 2002 17:26:46 |
Teda, není náhodou blbej překlad??? Nebo si ten člověk dělá fakt VELKOU legraci, prtoe tohle jinak není moný. Kniha končí porákou Sarumona???No, to by mě teda zajímalo, která.
|
|
Fafner, přidáno 9.4. 2002 14:53:28 |
Fakt dobrá recenze! :)
Čistou dui jsem viděl před čtrnácti dny a moc se mi líbila. Ale porovnávat, jestli má Oskara dostat LOTR nebo Čistá due si netroufám. To je jako srovnávat jestli Vám víc chutnají jablka nebo třeně...
|
|
Rogue, přidáno 9.4. 2002 14:02:06 |
Dneska jsem si ten článek přečetla zase a pobavil mě jetě víc ne včera
|
|
Gimli, přidáno 9.4. 2002 13:59:16 |
Zaslouila si Čistá due oscara za nejlepí film???
NE!!!!
|
|
Láďa, přidáno 9.4. 2002 12:19:00 |
Jetě něco, skoro bych si přál, aby ta recenze byla mylena váně (i kdy vzhledem k tomu, e autor tvrdí, e četl knihu to tak není), ono je to kontrast pro větinu z nás, kteří k filmu přistupují z hlediska vzneenosti, krasy, atd., kdy pak slyíte někoho jak se baví o ději ve stylu "Gandalf nejdřív od Sarumana dostane sluně na budku, ale nakonec mu prej stejně nakope zadek" a leckdo váhá jestli má tomu smát , zlobit se či plakat. Já se v této situaci raději směju, stejně s tím nic nenaděláte. Mimochodem seděli by sem bezvadně některé hláky z té parod. dabované animované verze PP, jako kdy se Boromir na Elrondově radě vztyčí se slovy: "Ja su bojovník jak sviňa".
|
|
(v)Eru, přidáno 9.4. 2002 10:24:41 |
Shire: vypadala jsem asi takhle:
:''o( :o( :o/ :o) :oD
|
|
Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 8.4. 2002 22:44:23 |
Nenwen: případné debata o Trosečníkovi je tady na tom místě silně off-topic, kadopádně ten film je a na příli sentimentáklní závěr skvělý. A co Hanks v roli trosečníka předvedl ... to se vidí málokdy :o) Ale kadý máme na filmy jiný pohled
|
|
typek, přidáno 8.4. 2002 20:27:21 |
Jinny: bez toho typa ,ne typu ;-)
|
|
Arwen, přidáno 8.4. 2002 20:22:00 |
Teda to je fakt super recenze.Já to číst před tím tak do kina radi ani nejdu kvuli tomu e reisér se zbláznil.Ale spí autor recenze.Nějakej pačmák
Jo a Čistá due, viděla jsem a nic moc, zařazuju na 12 příčku nej mých filmů(PP na první)
|
|
Númen, přidáno 8.4. 2002 19:36:10 |
TY-JO!No to je neuvěřitelný.Ten,co to psal v originále musel mít IQ 0,0001 nebo musel bejt totálně sjetej!To snad neni moný.Prej v zemi Mordoru,Močálový přízraky...viděl ten film vůbec?To je krize:-D Doufám,e máte pravdu a bral to s nadhledem.A jetě líp-třeba to měla bejt parodie na vechny ty nesmyslný recenze,co některý lidi píou:-D Nečetla sem moc,jak ste to komentovali vy,tak doufám,e někoho...ehm...nekopíruju:-D
|
|
Eva, přidáno 8.4. 2002 19:29:57 |
Zákeřný Bilbo Pytlík? Močálový přízraky? Sarumon? Gandalf donutí můru,aby ho zachránila(dokonce o tom Tolkein píe)? = :-))))))))))))))))))))
|
|
petruschka, přidáno 8.4. 2002 18:35:45 |
...bullet motion nebo tak ňák, e? Teď se o tom dost mluví, strká do her, filmů atd., jinak bych taky nevěděl. Vechno to vyprovokoval právě Matrix
|
|
Shire, přidáno 8.4. 2002 18:34:37 |
(v)Eru je číslo,chtěla bych jí viděl kdy to překládala.
|
|
(v)Eru, přidáno 8.4. 2002 18:25:27 |
el: :o)))
Bel: to jsem se mezi temi perlami nevsimla
Dadel: jo bylo neco o te zpomalene scene ale nejak jsem to jinak prelozit nezvladla
|
|
Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 8.4. 2002 17:01:24 |
Jinak jsem byl jetě upozorněn, e v originále té "recenze", která snad nebyla míněna moc váně, dokonce ani není Tolkien ale Tolkein :o)
|
|
Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 8.4. 2002 16:56:47 |
Lollitka: myslel jsem, jako e LOTR utřel v těch hlavních kategoriích reie a nejlepí film :o)
|
|
Alenka.v.risi.divu, přidáno 8.4. 2002 16:46:53 |
Ja jsem Cistou dusi videla tak pred mesicem, tj. jeste pred tim, nez ji Akademie prohlasila za nejlepsi film. A musim rict, ze me az zas tak neoslovila. V zadnem pripade nechci tvrdit, ze je to spatny film (mozna lepsi prumer;) ), rozhodne ve mne ale po skonceni filmu nezustal ten pocit TAK, TED jsem videla neco mimoradnyho;)Skvela byla hudba a Jenifer Connely toho Oskara taky ziskala zaslouzene. No, ja sem celkem zvedava i na nektery ty dlasi nominovane filmy, co se tu jeste nepromitaji.
|
|
Dadel, přidáno 8.4. 2002 15:45:33 |
ale stejně, ta můra nemá chybu! Klobouk dolů:-)
|
|
Lollitka, přidáno 8.4. 2002 15:44:37 |
A Belcarene, nemyslím, e LOTR utřel. 4 Oscary jsou dost. Ale je mi jasný, kdy u přes rok pro nás shání vechno o tomhle filmu, e u ho má po krk. A Čistá due jistě vstoupí do dějin kinematografie. :-)))))
|
|
Goldberry, přidáno 8.4. 2002 15:31:24 |
Čistou dui jsem viděla, a jenom můu potvrdit Belcarnenova slova. Je to váně výborný film. Co se týče Oscara za adaptaci - nevím, knihu o tom matematikovi jsem nečetla. Ale moná bylo přece jen těí převést na plátno Středozemi........
|
|
Jinny, přidáno 8.4. 2002 14:33:37 |
K Boromirovi se snad vyjadřovat nemusím a k tomu textu snad u vůbec ne.
Čisté dui Oscary přeju (ale ruku na srdce: nejlepí adaptovaný scénář a reie?), ale neřekla bych, e se z dalích dvou dílů Akademici zblázní. Třeba hned přítí rok bude Spielberg ve hře s Minority report (kamera, efekty...) a Ghost soldiers (reie, hudba, film..) a v technických kategoriích u vůbec nechci zmiňovat dvojku Matrixe (bez toho typu, co tak pomalu střílí).
|
|
Sasheenka, přidáno 8.4. 2002 14:29:18 |
Tak takle hustě blbou recenzi jsem sna jetě nečetla. Co se těch chyb týče není snad pořeba komentáře a ten "člověk" píe e knihu četl:-)
|
|
Athe, přidáno 8.4. 2002 14:25:14 |
No on je to fakt slozity film :-))
Nastesti autor recenze cetl tu knihu takze to chape spravne :-)))
|
|
Lollitka, přidáno 8.4. 2002 14:23:08 |
Coe? Bean tam bude zase? Skvělý, to bylo moje skromný přáníčko a PJ mi ho splnil. Super.
Jinak, na Čistou dui jdu taky, ale rozhodně za ní nebudu platit v multikině, klidně si počkám. Podle ukázek vypadá sice povedeně (jinak by Oscara nevyhrála), ale pochybuju, e si jí za pár let bude hodně lidí pamatovat...
|
|
Láďa, přidáno 8.4. 2002 13:43:04 |
"Fakt drsná recenze". Buď jde o aprílovou srandu, anebo byl autor dokonale "mimo". Me teda pobavila, podobně jako zde uveřejňované úryvky jak by PP asi psaly jiní spisovatelé. Pravda ale je, e PP (hlavně film) někteří lidé takto skutečně vidí.
Jinak proti oscarům pro Čistou dui jsem nikdy nic neměl, jen mi vadila velká nesourodost v jejich udělovaní za nejlepí film ,atd Akademií. U více lidí mi říkalo, e je to mimořádně povedený film, take na něj nakonec také asi půjdu.
|
|
Rogue, přidáno 8.4. 2002 13:05:54 |
Já fakt nemám slov!!!!!!!!!!!!!
(stejně jako tady řekla snad polovina lidí-hlavně e čet knihu!!!!!!!)
Takhle zábavnou recenzi sem u dlouho nečetla:-)))
|
|
Dadel, přidáno 8.4. 2002 12:48:25 |
(v)Eru, Salso: správně tam má být,-"že se film zpomalí(takže bude možno vidět letící kulky) Viděli jste přece Matrix, ne?:-) Jinak originál je http://www.somethingawful.com/truthmedia/lordoftherings/index.htm
|
|
Petra, přidáno 8.4. 2002 12:39:38 |
no páni, to je teda recenze.Nevěřím vlastním zrakům.Lidé rozmanité inteligence ijí opravdu vude...je to tak děsný, e mě to ani nepobavilo.
|
|
Andysek, přidáno 8.4. 2002 12:32:35 |
Doopravdy k smíchu. Netuila jsem, e Frodo je Bilbův syn.Hlavně,e tu knihu ten dotyčný četl. A to,e se má na konci prvního dílu vrátit Gandalf a zníčit Sarumana. K tomu není co dodat. To mluví samo za sebe.Zajímalo by mě, jak tu knihu četl. Buď byl absolutně opilý nebo zkouřený do němoty.
|
|
Hilka, přidáno 8.4. 2002 10:16:57 |
Tak takhle jsem se u dlouho nenasmála...Močálový přízraky, zákeřnej hobit Bilbo a hlavně tajemstvím opředená můra mě fakt dostali :)))
|
|
knocking, přidáno 8.4. 2002 9:08:30 |
Autor rencenzie ma styri triedy ludovej alebo styri a pol ?
|
|
petruschka, přidáno 8.4. 2002 0:44:53 |
...mám takový dojem, e autor recenze četl Pána Prstenu nejspí v obrázkové verzi vyvedené na dveře hospodského záchoda ve chvíli střevního záchvatu.
Na film jej pak patrně z důvodu duevní a věkové nezpůsobilosti nepustili a nejnapínavějí scény mu pak asi přehrála maminka s tatínkem s maňáskovým divadlem ze zauzlovaných kapesníků
...to by to aspoň zhruba vysvětlovalo
|
|
wooloong, přidáno 7.4. 2002 23:20:55 |
Co se týče recenze - nemám slov a nevím, zda se mám smát nebo plakat! Něco tak hroznýho jsem u dlouho nečetla.
|
|
Andre, přidáno 7.4. 2002 22:46:48 |
:-D:-D:-DTak autor recenze to pojal opravdu originálně,tak jak se na to díval on - to by se dalo zpracovat jako komix:o)......Čistá due tak dobrá???Hmm,asi na ní,Bele, zajdu v rámci tvého doporučení,film co porazil LoTRa ve svých kategorií by asi stálo za to znát nejen z tohoto důvodu....
|
|
Athe, přidáno 7.4. 2002 22:15:30 |
To suu ale kokhoti. Skoro lepsi nez parodie na Hobita Rabit :-)
|
|
TINÚVIEL, přidáno 7.4. 2002 22:12:31 |
morena:To je fakt-knihu měl nastudovanou do podrobností a tak,e si nezapamatoval ty věci podsatnějí:-D
|
|
Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 7.4. 2002 22:08:15 |
(v)Eru: to jsem rad :o) Ten film si skutecne zaslouzi videt. A vykon Russella je neskutecny. Jednoduse neskutecny. Celkeve je ten film jeden velky paranoidni ulet zpracovany zpusobem, ktery vezme dech ...
|
|
morena, přidáno 7.4. 2002 22:07:47 |
No,hlavne ze v tom recenzent nemel zmatek,protoze si prece radne precetl knihu!;-D
|
|
TINÚVIEL, přidáno 7.4. 2002 22:06:56 |
typek:Má namysli tohle?:-D
|
|
(v)Eru, přidáno 7.4. 2002 22:04:35 |
Salso: to asi vyplyva z toho, ze jsem to nepochopila ja :o)
Cista duse: me se na to nechce jit z toho duvodu, abych potom nemusela priznat, ze si ty Oscary zaslouzi. Ale nahlodal jsi me Bele...
|
|
Tuiletimpe, přidáno 7.4. 2002 21:58:55 |
Tak to se snad ani komentovat nemusí!!!
Mluví to samo za sebe dost výmluvným jazykem!!!:):)
|
|
typek, přidáno 7.4. 2002 21:56:50 |
:,-D co to proboha je???
TINÚVIEL:evidentně ano :-) a vypadá to tak,e Mordor rovná se středozemě :-)
|
|
TINÚVIEL, přidáno 7.4. 2002 21:38:17 |
Tak ta recenze-to je síla...Dost jsem se při ní nasmála:-DBTW:Pochopila jsem to správně,e "Močálový přízraky"mají být Nazgúlové?
|
|
deowen, přidáno 7.4. 2002 21:08:07 |
Fakt je Čistá due tak dobrej film? Asi ano, kdy dostal čtyři oscary...:-)
Asi na to budu muset zajít. Mám ráda R. Crowa-fakt koda, e nedostal oscara za nejlepího herce.
|
|
Salslo, přidáno 7.4. 2002 21:00:07 |
Fakt Supr. :-) Akorat jsem nepochopil komu tam litaly ty kulky...
|
|
deowen, přidáno 7.4. 2002 20:31:59 |
tak jo :-)
Super recenze nezdá se vám? Ten co ji psal v tom asi vůbec neměl zmatek a určitě má velmi vysoký inteligenční kvocient. A myslim to váně :-)
|
|