Předchozí obrázek ] [ Další obrázek ]
Poslat jako elektronickou pohlednici ]

Předchozí obrázek ] [ Další obrázek ]
1 ]


QdyhEjPm, přidáno 25.08.2023 13:46:19
<a href=https://cials.top>cialis coupon</a> Unfortunately, Lehman and one other patient got doses of cyclophosphamide much higher than what was called for in the study four times higher, in fact
UlwbFNtm, přidáno 24.08.2023 12:22:28
Monitor for signs of angioedema see Warnings and Precautions 5 <a href=https://tadalafi.cfd>generic name for cialis</a> clarinex atacand protect Retirees were shaken
cbdhHA, přidáno 23.07.2023 10:17:10
2003; 17 777 91 <a href=https://cials.cfd>cialis online ordering</a>
SinoSkils, přidáno 1.2.2023 23:47:03
Transforming growth factor β TGF β induces a pleiotropic pathway that is modulated by the cellular context and its integration with other signaling pathways <a href=https://accutane.buzz>where can i get accutane</a> Day 21 testing is actually a useful tool in testing the levels of estradiol during IVF treatment
Morgoth, přidáno 9.8. 2006 8:56:01
Chachacha, já snad puknu! Bloom že je krásnej, jo? Většího šeredu jsem ještě neviděla.... Ani neumí hrát... Viggo sice moc krásy nepobral, ale alespoň umí hrát. Ale že je Bloom krásnej? Není 1.4.? xD
viggo, přidáno 19.5. 2004 8:37:06
kazdy miluje orlanda,je sexi,to je fakt,ale môj viggo je aj tak najkrajší!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Folley, přidáno 18.4. 2004 11:00:05
do prdele já mám snad deja vu
Liv Tyler-Arwen, přidáno 17.4. 2004 13:46:35
ten mám doma visí mi na zdi!
Folley, přidáno 16.4. 2004 7:55:28
dvoum se píše dvěma - debile
PS: asi to už děláte naschvál co

svetlo.silmarilu, přidáno 15.4. 2004 15:41:33
Ten ke Dvoum věžím byl hezčí:-)
Folley, přidáno 25.2. 2004 22:39:02
Awin: víš co ti řiká glum na tom obrázku? strč si ten film treba do pici ty kravo...
Awin, přidáno 25.2. 2004 11:57:28
Tento obrazok je fakt super.Len mi tam chyba Legolas.A ja uz som videla tento obrazok aj s Legolasom,tak preco tam teraz nie je????Hmm?Ale aj tak je fajn.Cely film je jednoducho neprekonatelny!!!!!!!!!!!!Zboznujem ho.
Folley, přidáno 4.2. 2004 23:28:31
PŘIZNÁM SE, TADY BYCH ARWEN NEJRADSI VOLÍZAL DRZKU...JE TU MOC HEZKÁ
A GLUMA BYCH PAK ASI PRAŠTIL Z BOKU BEJZBOLKOU PŘÍMO DO TÉ POSRANÉ DRŽKY

Quenifer, přidáno 31.1. 2004 20:28:23
Pochopitelně je v tom komerce...lidé chtějí romantiku a bez vztahu Arwen + Aragorn by to nebylo pro sentimentální duše nic přitažlivého...když se na to podíváte, tak v každém (skoro) filmu je láska...protože to lidi prostě chtějí...(Poslední film, který jsem viděla a v kterém se nevyskytuje intimní vztah muže a ženy je Master and Commander...to mě potěšilo).
Quenifer, přidáno 31.1. 2004 20:24:37
Pěkné, i když pochopitelně s přítomností Arwen taky nesouhlasím, i když - nejsem sice romantik, ale nemyslíte, že láska hnala Aragorna dopředu a jediné co doopravdy chtěl bylo žít šťastně s Arwen?...nemusíte nebo můžete s tím souhlasit...no a popravdě řečeno, když na to tak koukám, tak je to docela slušná blbost :))
ninive, přidáno 24.1. 2004 11:00:47
tohle je nejhorší plakat ze všech,je na něm vidět jak to dělali počítačově.prostě hnus!!!!!!
Elfemdka, přidáno 22.1. 2004 8:40:04
Koukam, ze dost lidi tam postrada Legiho, patrim k vam. A jen tak mimochodem-libilo se mi, jak Legolas sklouznul po chobotu toho olifanta.
akre, přidáno 21.1. 2004 7:49:45
chybí toho tam víc(nevim proč tam furt cpou tu Arwen když jsou tam i důležitější lidi.mě se líbí, že nani jak obyčejná fotka, ale nemůžu si pomoc,že vždycky když vidim Aragorna z trojky, tak má ty vlasyv tak divně nahoru a vypadá jak s pleškou u prostřed
M., přidáno 16.1. 2004 23:16:51
Plakát je super,ale nějak mi tam chybí Legolas...nevim,jestli nejsem jen slepá...
fdf, přidáno 14.1. 2004 10:51:08
lepsi byl ten plakat s Aragornem
bobek, přidáno 9.1. 2004 13:08:34
kde je denethor?zrovna horíííííí!
Matti, přidáno 8.1. 2004 13:58:08
Kapanek zkreslený, ne?
Polin, přidáno 8.1. 2004 8:36:51
m+ě se moc nelíbí-Aragorn tam nevypadá moc dobře a to je nejdůležitější ale jinak to jde
Ravena, přidáno 5.1. 2004 10:58:00
Tak to je sila. Totálna guľa. Tak toto sa každý deň nevidí. Je to jednoducho cool.
Watcher, přidáno 29.12. 2003 21:48:41
Preciousss: díky, jsem rád, že se ti to líbí. Je to ale trochu problém, protože debata se tady málokdy rozvine, většinou není na co reagovat. Určitě se ale ještě někde objevím, protože moje názory se začínají čím dál tím víc odklánět od názorů většiny, i když z toho žádnou radost nemám.
ELFÍK, přidáno 29.12. 2003 8:53:55
Je to nádherný
barbanka, přidáno 27.12. 2003 18:45:58
No to je jasný,že se tam nevejdou všichni,stejně jako tam nemůže být všechno z knihy!Je to prostě jen film,krásnej a tak se to musí brát.Těžko by to někteří přítomní chytráci natočili jinak:)A že tam je Liv T. je celkem pochopitelný,je to udělaný i pro ty co to nečetli,takže nějakej příběh lásky tam pasuje
nenwen, přidáno 26.12. 2003 12:17:36
jak....DRAMATICKE..:(
Nildo, přidáno 22.12. 2003 22:27:54
Celkem dobrý, ale chybí tam Smíšek, Pipin, Denethor, Faramir, nehledě na to, že tyhle postavy jsou o dost důležitější než Arwen(Arwen je Liv Tyler, Denethor ne, to je dnešní filosofie)mohli tam dát aspon Odulu, nebo do pozadí Sarumana/Saurona.Ti tam hrají dost velkou roli, ne? I záporáci do příběhu patří!
Preciousssss, přidáno 21.12. 2003 23:31:02
Konečně tyhle stránky začínají mít grády - viz debatka WATCHER x OSTATNÍ. Fakt dobrý, alespoň si člověk odpočine od toho věčnýho vzdychání typu: ,,ó bože, jak je ten Legolas krásnej", ,,a jak se na týhle fotce krásně usmívá". Díky lidi, jen tak dál!
Sírwen, přidáno 18.12. 2003 17:03:37
Watcher-to nebylo na tebe-já myslela ty radosti typu jaktože tenhle tam je a tenhle tam není a tenhle je moc malinkej a tenhle moc do růžová a tenhle má nakřivo svoje sladký ouško :)
pip: tak to jsem nepochopila-co je? Jakože je chlubení říct, že mám svůj názor o něco opřenej, neboť egyptské umění zrovna probíráme? Na to nijak pyšná nejsem, je to docela otrava :)

skun, přidáno 15.12. 2003 10:58:53
Když už jste mluvili o těch Faraonech: Hlavní postava je pán prstenů, Sauron! A mohl by na plakátu sedět v křesle a šlapat po hlavních postavách z návratu krále. V pravé ruce by držel Sama a v levé už tak dost vyděšenýho Froda, kterej by v hrůze upustil prsten, aj s kusem ruky, do ohňů hory osudu. Zatím co Glum se ještě obrací v Odulině trávicím traktu, Gandalf holí tluče saurona po noze, která mu spočívá na jeho Bílým plášti. Aragorn se v popředí ohání mečem, Arwen, úplně maličkatá dole v rožku, na něj hledí a mylí na svatbu. Legolas se marně snaží šípem vystřelit oko nahoře na věži. Gimli, Pipin a Smíšek hodují, nevaří jim Eowin, Hodují! Okolo pobíhají malincí Olifanti, vzduchem lítají mrtví, černí ptáci a všechno je to zahalený ve tmě.
leenai, přidáno 13.12. 2003 20:04:17
Nic jiného se dodat neda-já ten plakát krucinal chci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nessanie, přidáno 13.12. 2003 15:43:17
Pipe jsi hňup tolik prvopisných chyb jsem v životě neviděla. A co se plakátu týče plně souhlasím s narewen.
M33, přidáno 4.12. 2003 21:01:42
A co Legolas A Gimli,pravda moc tam v Návratu Krále nejsou,ale zasloužili by si tam bejt,ale sere mě žě tam je Arwen.V knížce skoro nebyla´-sere mě
Narëwen, přidáno 28.11. 2003 19:43:32
tAK A) co tam dělá Arwen? B) Frodo je tam malej jak komparz C) Sam je ještě menší D) a Smíšek a Pipin? E)CO, PROBOHA, UVIDÍME V KINĚ?!?!
Kerwen, přidáno 22.11. 2003 19:21:35
je to hezký
Watcher, přidáno 20.11. 2003 18:22:19
Sírwen: Pitomá debata? Dobře, já sem příště napíšu něco chytrého a výstižného, třeba: "Tý jó, todle je fakt hodně hustej plakát!" Dobrý, ne? Samozřejmě, že asi spoustu lidí napadlo, co je vůbec smyslem plakátu – mně taky. Tenhle plakát není hezký, ani výtvarně zajímavý. Tečka :-)) Jinak nevím, jak to myslíš, s tou důležitostí… Pokud jsi četla můj příspěvek, tak v něm tvrdím, že důležitost vyplývající z postavení nemůže být určující pro výběr postav na tento plakát.
Aala, přidáno 19.11. 2003 13:22:59
Mě se ten plakát z estetického hlediska líbí
Snad bych jen vyškrtla Arwen a Sama bych udělala stejně velkého jako Froda.
Ale jinak - kdyby tam po celém plakátů byly stejně velké postavičky... v LOTRu je přece jen spousta lidí (elfů, hobitů, entů, nějaký ten trpaslík...), nemůžou tam přece dát všechny!?

Aiene, přidáno 19.11. 2003 9:40:54
Nevim, jestli to uz nekdo nezminil, ale mam dojem, ze oficialni plakat bude preci jenom trochu jinej, ponevadz v kinech jsou ty plakaty vzdycky na vysku...
pip, přidáno 18.11. 2003 21:03:50
Tady jsou všichni nějaký chitrý. Stejně plagát projde ještě nějakou úpravou uš jen proto že nemá standardní poměr stran, je moc čvercový což je nevyhovující. Sírwen- nic proti tobě ale opravdu nenápadně ses pochlubyla, všichni z tebe mají teť určitě respekt. A teť si já dovoluji říct TEČKA!!!
Sírwen, přidáno 18.11. 2003 12:10:04
Bože to je ale PITOMÁ debata! PLakát se mi líbí a zdá se mi hezčí než posledně. Tečka. Uvítala bych na něm Éowyn. ale Arwen vypadá fakt dobře (tady. Vyjímka potvrzuje pravidlo). Tečka. Napadlo vůbec někoho ale, že smyslem plakátu by nemělo být, kolik vašich miláčků tam je, ale jak je hezký, výtvarně zajímavý atd? Mě by se například líbil prstýnek, tmavé barvy, nějaké světlo z pozadí, plameny. Bez ksichtů, děkuji. A hádat se, jak zobrazovali v Egyptě? Ale no tak... (heh, pro vaši informaci: šlo o důležitost. A že se důležitost shodovala s postavením, je docela logické, že, Watchere. Jakožto studentce dějin umění mi to můžeš věřit :P )

PS: jak moc myslíte, že režisér mluví do plakátu, pokud se mu zrovna EXTRA hodně ne/líbí? Ani ho to nenapadne, tohle dělaj íplně jiný lidi

pip, přidáno 17.11. 2003 21:21:02
Jako plagát je to pěkný ale těch postav by tam opravdu mohlo být víc
štěňátko, přidáno 17.11. 2003 16:51:28
Tak toho jsem se bála. MAXIAragorn, Arwen, Gandalf! Frodo a Samík mohli být větší! A nemusla by chybět půlka důležitách postav. Oficiální plakát...No nic moc.

Watcher, přidáno 16.11. 2003 18:25:09
Pipin: Vždyť je to v předchozím textu vysvětlené. Pokud by se bralo za rozhodující hierarchické postavení, pak by se na plakátu měl objevit Aragorn, samozřejmě Théoden, ale i např. Denethor (správce Gondoru), Faramir, Eomér, Galadriel, atd. Třeba Sam vůbec ne. Protože však ten plakát pochopitelně nemá být společenským průvodcem po Středozemi, ale upoutávkou na příběh o Prstenu moci, musí se tam objevit jiné postavy – ty nejdůležitější pro příběh. Théoden není dobrý příklad, protože má jak významné společenské postavení, tak je také důležitý v příběhu. Denethor naopak má společenské postavení, ale jeho role v příběhu je spíše okrajová, stejně jako Arwen, tak nemá na plakátu co dělat. Zato Sam, ten nemá žádné postavení, ale pro příběh je jednou z klíčových postav – na plakátu by měl být velký téměř jako Aragorn. Prostě – obrovský Aragorn a malé ostatní postavy – to je hovadina z obou hledisek, ale zejména ze strany příběhu...
Harra, přidáno 16.11. 2003 18:13:49
No.... Ne, že by to bylo nějak pěkný.....
Bess, přidáno 16.11. 2003 18:12:57
je to nádherný... I když i mě zaráží přítomnost Arwen :) asi jako budoucí královna... :) Ale nesouhlasim s tim, že PJ trilogii nepochopil... Pochopil ji velice dobře, ale netočil to jenom pro zažrance jako je většina z nás, ale taky pro komerční diváky, který ho živěj..
Peta, přidáno 14.11. 2003 19:44:24
No,je to hezký,ale Legolas by tam k
nalezení nebyl??????????????????????????,
?????????????????????????????????????
?????????????????????????????????????????
?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Čauky Pét´a Blomová

pipin, přidáno 14.11. 2003 18:58:58
Mimochodem neměl vysoké hierarchické postavení také Theodén? Ten je s Éomérem také dosti důležitý a nikde je, ale nevidím.
Ninas, přidáno 14.11. 2003 15:21:05
Ináč Faes, chýba ti tam R, ale nič vzlom.
Ninas, přidáno 14.11. 2003 15:19:54
Nejagá sa všetka zlata krása,
kto poblúdi, ešte nie je stratený.
Staré, keď je mocné, neppodá sa,
mráz nespáli koreň v zem vrastený.
Vzbľkne zasa oheň zo sivého popola, pustá pláň sa zaskvie bralom.
Puknutý, no skutý meč nič nezdolá,
kto je bez koruny, bude zasa KRÁĽOM.
Viete, tak sa mi zdá, že by to tu malo byť aj po slovensky.

Ďakujem ti Estel, fakt si ma inšpiroval.).-

Watcher, přidáno 13.11. 2003 20:28:47
mnd: Pročpak teda odpovídáš, když tě to tak nudí? Myslíš, že umřu žalem, když se neozveš, nebo co :-) Chtěl jsem jen vědět, jak nazveš to, co jsem podle tebe nevěděl. Samozřejmě nešlo vůbec o dějiny umění, co tě tak rozčertilo, byly čistě logické úvahy o vztahu mezi hierarchickým postavením jedince ve společnosti, důležitostí a mocí. Říká se však, že moudřejší ustoupí – takže pá, sbohem a šáteček ;-P
Elendriel, přidáno 13.11. 2003 10:09:54
Ten si pořídím.....:o))
mnd, přidáno 13.11. 2003 7:18:11
Jinak jsem moc rád, že tě to nepřestává bavit. Zato mě už to omývání pořád toho samého začíná přinejlepším nudit...
mnd, přidáno 12.11. 2003 22:03:19
Watcher-> Neznalost dějin umění. Když už se o tom zmiňuješ, máš mít dostatečné znalosti, nestačí takový ten "polo-správný" všeobecný přehled. To ti samozřejmě nevyčítám, že něco nevíš, ale když už se to stane, mohl bys aspoň přijmout cizí opravu a né místo toho odseknout, že to prostě nebereš.
No nic, mír s tebou. ;-P

Watcher, přidáno 12.11. 2003 21:04:16
mnd: Neznalost čeho, prosím? Víš, to mi ještě nikdo neřekl a tak mě to pochopitelně zajímá. Už jsem toho vážně chtěl nechat a v míru se s tebou rozejít, ale začíná to být docela estráda :-)
zoony, přidáno 11.11. 2003 21:10:52
ten wall je podle me naprosto uzasnej...
mnd, přidáno 11.11. 2003 20:04:03
Watcher-> Já vím, co znamená argument. Je sice hezký, že mi to do závorky vysvětluješ, ale přiště mě toho raději ušetři.
Svoje přesvědčení si užiju, ty si na oplátku užij svojí neznalost... ;-)

Watcher, přidáno 11.11. 2003 19:19:19
mnd: Fajn, necháme toho… Samozřejmě, že tvrdím svoje, ty nemáš vůbec žádné argumenty (fakta) pro podporu svých názorů :-) Jestli si dál myslíš, žes mě opravil, a že to je holý fakt, tak to radši nebudu komentovat. Užij si své přesvědčení…
Martinka, přidáno 11.11. 2003 17:08:28
No úplně super.Jenom mi tam chybí Legolas.
Elbereth, přidáno 11.11. 2003 8:57:14
Proč sem lezou samý prasata !!!! (Šulin)
Šulin, přidáno 10.11. 2003 22:40:21
Arwen má dobrý kozy.
mnd, přidáno 10.11. 2003 22:11:25
Watcher -> Hele, reagovat na tu první část tvého příspěvku prostě už nebudu. Já tvdim svoje, ty tvrdiš svoje, jenom bysme se do toho zbytečně zamotávali, každej by si dál stál za tím svým, a jak by řekl John Nash, byla by to ztráta tvého, ale co je mnohem horší, mého času ;-P
Kdyby byli všichni stejně velci, nedělalo by to dobrotu. Ve formě plakátu na výšku (viz odkaz od d_ex_a) nevypadá F tak zoufale malej jako v téhle formě na šířku a IMHO je celkově ten obrázek (plakát, wallpaper... říkej tomu jak chceš) povedenej, i co se týče barev, kompozice, rozmístění postav atd. Jasně, jsou tu nějaký ty výhrady, ale oproti plakátům k minulejm dvoum filmům jich, musim říct, ubylo.
P.S. Tak ji neber, ale to je holej fakt kamaráde. ;-)

d_ex_a, přidáno 10.11. 2003 21:14:52
Tady je normalni poster: http://www.thezreview.co.uk/posters/l/lordoftheringsreturnoftheking7.htm
Watcher, přidáno 10.11. 2003 20:32:12
Mnd: Buďto ses rozhodl, že mi nebudeš rozumět, nebo mě chceš zkoušet? Dobře:-) V první větě mluvím jen o důležitosti vyplývající z moci a tím pádem i z hierarchického postavení ve společnosti. Především nemůžeš říci, že Frodo a Sam neměli hierarchické postavení – Sam skutečně ne, ale Frodo ano… Nemůžeme srovnávat postavení Aragorna a hobitů, právě proto, že se jedná o společnost lidí a o společnost hobitů. Aragorn byl králem, hobiti krále neměli, ale v jejich společnosti patřil Frodo k nejvyšší společenské vrstvě – z tohoto pohledu patřili Frodo a Aragorn k nejvyšší vrstvě každý ve své společnosti. Druhá věc je, že byli důležití – jinak. Pro příběh byli důležití z hlediska role, kterou v něm hrají. Důležitými se stali pro poslání, které jim bylo určeno, pro svou statečnost a pro své morální kvality. To je jiná důležitost, a cennější, než důležitost vyplývající z moci. Já jsem nemluvil o starověkých kulturách, ale o románském znázorňování osobností – ale to jedno. Ten wall správně n e n í , když dovolíš. Protože ode mne to byla spíš ironie, ta poznámka o důležitosti postavy podle plochy, kterou zabírá. Skutečně tak se postavy zobrazovaly, než se brala v potaz perspektiva. Tohle hledisko tady nelze použít! Nesrovnáváme postavy podle jejich postavení, ale podle jejich role v příběhu. A mně se nelíbí to, že u mnohých méně chápavých to skutečně může evokovat dojem, že když je ta postava tak veliká, musí být taky strašně důležitá! Když se to jmenuje Návrat krále, tak tam musí pro natvrdlíky bejt velikej král, nejlépe i s velikou princeznou :-(
K představě plakátu – je to dobře, už jsem málem myslel, že tam mám chybu – přinejmenším stejně velcí, protože jejich role v příběhu je větší, ale nechal bych je stejně velké – z ohledu k Aragornovi, nikoliv z nějakých pádných důvodů. A pokud tam mají být jen hlavní postavy, pak je to Aragorn, Frodo a Sam. Aragorna si představuju s mečem, Froda se světlem, v pozadí Horu Osudu, příp. Minas Tirith nebo obojí…
P.S. Dost si fandíš, žes mě opravil - já tu opravu neberu...

Simbelmynë, přidáno 10.11. 2003 18:24:56
přečetla jsem jenom komentáře zespodu, tak doufám, že už to někdo jiný neřekl, ale tolkien nechystal trlogii, ale ŠEST knih, (pokud jste četli, víte...) a nebo jeden velký celek, a ty tři (na žádost vydavatele měly být tři) musel narychlo pojmenovávat. takže tomu žačal říkat návrat krále jako že elfové odcházejí a začínají vládnout velcí lidé, tedy aragorn, ale jinak... souhlůasím s tím, že břemeno leželo na frodovi a samovi
Ariana, přidáno 9.11. 2003 22:11:50
Mně osobně to připadá jako nejlepší plakát ze všech tří dílů..:)
mnd, přidáno 9.11. 2003 18:25:54
"důležitost je v přímé úměře k hierarchickému postavení" ->
A jaktože Frodo a Sam neměli hierchické postavení, a byli důležití?
K tý správnosti: Povídals předtím o veliosti podle důležitosti. Já tě opravil, že velikost patřila k hierarchickému postavení, a né k důležitosti (klidně mohl být v Egyptě nějakej otrok, kterej by změnil celej svět a Egypťané by ho stejně nenamalovali většího než jejich faraóna). A tímhle způsobem ten wall správně JE. Sice zase jenom podle měřítek a předností starovekých kultur, ale to ty si ten wall k nim přirovnal, nemám pravdu?
A jak by sis ten plakát představoval ty, když píšeš, že přinejmenším mají být F+S a ARGRN stejně velcí, ale vzápětí píšeš, že F+S nemají být větší než ARGRN? Přijde mi, že si trochu protiřečíš...

Arwen, přidáno 9.11. 2003 17:33:08
mě se to zdá celkem dobrý
Watcher, přidáno 9.11. 2003 14:32:12
Orome: Bohužel tě musím zklamat :-) Já ten plakát neobdivuju, ale kritizuju, i když uznávám, že z těch pár řádků to není jednoznačně poznat... Kritizoval jsem ho už několikrát, tak mě nějak nenapadlo to znova upřesňovat. S Egypťany máš pravdu, ale to je právě ono - Aragorn snad nebyl faraon a Frodo se Samem jeho poddaní.... Oni byli jeho přátelé a hluboce si jich vážil, alespoň Froda určitě. Pročpak po jejich záchraně od Hory Osudu a uvedení k němu před nimi Aragorn pokleká na koleno? Proč je posazuje na trůn a proč jim celé vojsko provolává slávu? Proč neklečí oni před ním, když je tak úžasný a král? To je právě na tom příběhu nádherné - Aragorn sám svým počínáním uznává, že oni jsou ti nejdůležitější, nejstatečnější - a jeho samého to neponižuje ani v nejmenším. Naopak ho za to obdivuju. No a ten příběh není samozřejmě hlavně o Aragornovi - jsou tam tři nejhlavnější postavy - Frodo, Sam a Aragorn, a pokud by byli zobrazeni všichni s t e j n ě velcí, už to Aragornovi trochu lichotí. Obráceně je to trapnost.
mnd: Myslím, že si to s LOTREM neodporuje, já vůbec nechci zpochybňovat důležitost Froda a Sama, protože tuhle dějovou linii absolutně preferuji už jenom kvůli vynikajícímu hereckému ztvárnění. Velikost hraje (nebo hrála) roli v malířském nebo sochařském vyjádření důležitosti postavy! A pochopitelně, důležitost je v přímé úměře k hierarchickému postavení osobnosti ve společnosti (kdo neměl významné postavení, nebyl důležitý). A proto ten wall správně není, protože nemá vyjadřovat jejich postavení ve společnosti, ale názorně přibližovat příběh a postavy zobrazit s ohledem na jejich činy a morální velikost! A jsme zase u toho, že Frodo, Sam a Aragorn by měli být v nejlepším případě (pro Aragorna ) stejně velcí...
Nechci si představovat malinkého Aragorna a veliký Frodův obličej - to právě vůbec ne. Aragorn je důležitý a není důvod, aby byl malý... A kdyby tam byl veliký Frodův obličej, jenom by to proti němu popudilo logicky uvažující lidi.... Já bych chtěl jenom spravedlnost pro ty dva - Froda a Sama. A

Estel, přidáno 9.11. 2003 13:09:03
ne každé zlato třpytívá se
ne každý, kdo bludí je ztracený
stáří, když silné je-neohýbá se
mráz nespálí hluboké kořeny

z popela oheň znovu vzplane
ze stínů světlo vzejde náhle
až zkují ostří polámané
nekorunovaný zas bude králem

Pěkný.

Fleur, přidáno 9.11. 2003 12:22:59
Na co na tie plagaty furt cpu Arwen?

Lothmíril, přidáno 9.11. 2003 12:22:15
"Velikost postavy vzdycky vyjadrovala jeji dulezitost" - pokial ide o malby, stopercentne to plati, lebo velkost postavy na obraze - plati aj na plagat - je to co si clovek uvedomi najprv. Iba ak by bol Aragorn skutocne len v pozadi, ale to by musel byt faerbne slabsi alebo naopak tmavsi. PJ jedonudocho stavil na Vigga, "hlavnu postavu filmu", idiot. Ale tiey si myslim, ze LotR spociva na myslienke toho, ze vsetko vyjde, ak vydrzi dovera a priatelstvo, ak vydrzia zvazky atd. Neviem. Aj mne sa zda plagat k TTT vydrenejsi.
andrea, přidáno 9.11. 2003 11:28:58
Prave tohto som sa obavala...Mne pripadala ta trojka ako vyvrcholenie nezlomnej viery v dobro v priatelstvo a ze dobro predsa len vyhra.A tu je to tak ako vo vsetkych tuctovych filmoch s happy-endom kde si hlavny hrdina-Aragorn vezme hlavnu hrdinku-Arwen co sa mi zda pritiahnute za vlasy ked tam mala Arwen dva hlupe splechy...Ale aspon ze v ukazkach na ROTR ju nebolo vidno...Ale aky je to plagat bez Legolasa:(smrk,smrk
Eliah Wood, přidáno 9.11. 2003 9:17:52
mmm,I'm very beutiful in this photo
evik, přidáno 8.11. 2003 22:48:44
TO me teda nastvali,kdyz vynechali Legolese a Gimliho...nespravedlnost
Baacinka, přidáno 8.11. 2003 20:33:29
Je fakt, ze je tam nutna, ale leze mi na nervy. Mohli tam dat aspon Eowyn!
mnd, přidáno 8.11. 2003 18:33:24
Darthie -> Díky ;-P
Darthie, přidáno 8.11. 2003 15:07:32
mnd, uplne s tebou suhlasim, vo vsetkom! :-)
mnd, přidáno 8.11. 2003 14:48:26
Glorthiel-> Arwen tam ber jako takové nutné zlo. Pro hollywood je pohoršující, aby na plakátech, který mají stručně vystihovat film, nebyla ani jedna ženská postava. A jelikož Éowyn není v trilogii už od jedničky, tak tam šoupli Liv Tayler (i když první jmenovaná je mnohem podstatnější). Ze stejného důvodu je pak třeba Liv v creditech u filmu uváděná jako třetí po Frodovi a Gandalfovi (ironické je, že až po ní je uváděn Viggo, diky němuž se třeba v TTT vůbec objevila).
Glorthiel, přidáno 8.11. 2003 13:53:46
Když už tam vynechali půlku hobitů,Leggyho i Gimloše, co že tam narvali Arwenu? BLE BLE Až na tu Arwen bych to pochopila.
Estwen, přidáno 8.11. 2003 13:53:29
Mě přijde,áže na těch plakátech je největší ta hlavní postava:společenstvo-Frodo,Návrat krále-Aragorn,ale koho měli dát ke Dvoum věžim,když tam neni nikdo ten úplně nejhlavnější?
mnd, přidáno 8.11. 2003 12:14:27
A ještě něco. Zkus si představit malýho Aragorna a místo něj VELIKÁNSKEJ Frodův xichtík. Nevim jak tobě, ale mně by to připadalo z estetickýho hlediska přinejmenším divný.
Že plakát k TTT je hezčí je jenom tvůj názor, mně přijde zas nejodfláklejší z celé trilogie...

mnd, přidáno 8.11. 2003 11:45:17
Watcher-> "Velikost postavy vždy vyjadřovala její důležitost" - Tak tohle si s LOTRem trochu odporuje. Chceš snad omezovat důležitost F+S protože byli půlčíci? Myslíš, že velikost hraje v důležitosti roli?
A na velikost postav v dějinách umění neměla vliv důležitost, ale hiearchické postavení (tzn. největší byl panovník, pak kněží atd.). Takže i tímhle způsobem je ten wall správně (zase až na Arwen, samozřejmě).

Oromë, přidáno 8.11. 2003 11:14:04
Ale hádat se o tom je zbytečný.

Oromë, přidáno 8.11. 2003 11:12:19
souhlasím s Watcherem. Takhle to dělali i staří Egypťané. Faraon byl vždy největší, ostatní byli zobrazováni malí. A je to přece hlavně o Aragornovi, říkejte si co chcete! Ať žije Král!
Watcher, přidáno 7.11. 2003 21:17:23
Kruci, to je jedno, kdo je v pozadí a kdo v popředí, hlavní je plocha, kterou tam zabírá! Velikost postavy vždy vyjadřovala její důležitost - už na románských kresbách. To taky může být v popředí mravenec, a řeknete, že je hlavní, protože je vpředu... Plakát k TTT je mnohem hezčí...
Darthie, přidáno 7.11. 2003 20:07:42
Hipi: Ty si nejako mylis pozadie a popredie. Aragorn je sice najvacsi, ale je v pozadi, najviac v popredi je Frodo.
elfčík, přidáno 7.11. 2003 19:12:12
Mambo:Arwen sice může vypadat dobře,ale jakou roli tam vlastně bude hrát?Vždyť Andúril Aragornovi přiveze Elrond a nenapadá mě nic jinýho co by tam mohla hrát,bude tam akorát překážet.Možná,že je to předpojatý,ale fakt nevim,co tam bude dělat,kromě toho,že si vezme Aragorna...
Hipi, přidáno 7.11. 2003 18:57:27
Tak tohle je i na mě moc. Třikrát fuj!!!!
Maličcí Frodo se Samem v pozadí, zato v popředí skoro přes celej plakát ksicht Aragorna a vedle něj Arwen, které z výstřihu div nevypadnou...
Je vidět, že PJ tu trilogii asi opravdu
nepochopil.

Mambo, přidáno 7.11. 2003 12:43:11
Víš proč je tam Arwen? Protože vypadá dobře :)
Elian, přidáno 7.11. 2003 9:02:24
Nejak mi tam chýba Pipin,Chicho,Eowin a Faramir a načo je tam Arwen tomu fakt nerozumiem
NinqueElen, přidáno 7.11. 2003 8:30:09
To je pravda.Je jich tam strašně málo.A Arwen tam fakt dávat nemuseli a ještě tak velkou, vždyť je větší než Sam.Sice jí to tam sluší a já proti ní nic nemam, mam jí docela i ráda,ale myslim, že by si zasloužili i jiní tam bejt místo ní. Měla by sice stát po Aragornově boku,ale asi ne všude!!!
Jinak je ten plakát pěknej a o 100% hezčí než k TTT!!!

Darthie, přidáno 6.11. 2003 23:15:44
mnd, suhlasim s tebou!
Nilme, přidáno 6.11. 2003 21:40:19
No nechci kecat,ale neni v tom filmu nejak vic lidi a hlavne nejsou nekteri dulezitejsi nez zrovna Arwen?!Ja sice proti ni nic nemam,ale pripada mi divny nasrat ji do kazdyho plakatu jen proto ze je to jedna ze ctyr zenskejch v Lotrovi..Neni tady nahodou Eowyn dulezitejsi kdyz zabije Nazgúla?!NO PJ to sice dobre natocil,ale tohle uz je moc...
mnd, přidáno 6.11. 2003 20:25:50
Nevim, co vám tak strašně vadí. Film se jmenuje Návrat Krále, proto ten velkej Aragorn. Arwen tam je čistě z komerčních důvodů, ale i to se dá překousnout. A Sam a hlavně Frodo jsou umístěni v popředí obrázku, protože stojí v popředí i celého příběhu. Oproti nim Aragorn sice zabírá větší plochu, ale pořád tvoří jenom pozadí. Vždyť na velikosti nezáleží, u LOTR to platí dvojnásob.
Watcher, přidáno 6.11. 2003 19:18:48
Fairendil: To je sice pravda, že museli všichni spojit síly, ale vždy by byla naděje, že i bez vojenské podpory Aragorna by se mohlo Frodovi a Samovi podařit Prsten zničit. Je tu možnost Ano - Ne. Ale kdyby do Mordoru nešli, pak by Aragorn ani s celou armádou nezvítězil - tady prostě žádná jiná možnost než "Ne" není... Statečnost Froda a Sama je větší, Frodova oběť obdivuhodná.
Fairendil, přidáno 6.11. 2003 19:05:23
Dagis: Máš určitě pravdu, ale musíme taky uznat, že Frodo se Samem by to zase nezvládli bez Aragorna a jiných. Protože v morálním poselství knihy je taky, že aby zvítězili musí se všichni spojit dohromady. Takže by tam pak mělo mít více postav zastoupení rovno ostatním (což ale vylučuje Arwen). Ale co, stejně jediný co můžem dělat je tady o tom diskutovat :-)
Jovenar, přidáno 6.11. 2003 18:58:32
Ungolianta: přesně s tebou souhlasím..to si totiž mylim od první chvíle..
Gismoo, přidáno 6.11. 2003 18:41:24
Dyz tu je ta diskuse co kdo udelal, jo, tka se musim zeptat, co udelal Arwen, teda krome toho že se nas*ala kam mohla :)
Dagis, přidáno 6.11. 2003 18:24:48
To teda mlc, Faes, to ti doporucuju! Neupozornuje se na vlastni omezenost. Naprosto souhlasim s Ungoliantou a Anuriel, ze ti, na kterych OSUD STREDOZEME ZAVISI, pricemz slavny Dunadan ma toliko odpoutavat Sauronovu pozornost, jsou FRODO A SAM. Bez nich by moh misto bojovyho rvani a mavani mecem klidne sbirat houby, a melo by to stejnej efekt- nikdy by nezvitezil, nikdy!!! Takze takovahle disproporcnost je urazkou vsech, kteri alespon priblizne pochopili moralni poselstvi knihy.
Ungolianta, přidáno 6.11. 2003 15:58:32
nejsem sice nijakej velkej fanda Sama, ale toho by tam taky molo být víc..v podstatě řečeno kde by byl Král bez Froda a kde by byl Frodo bez Sama, myslim že je tam skoro hlavní postava i když se to třeba někomu nezdá:)
Darthie, přidáno 6.11. 2003 14:39:47
Tak v tomto ohlade na 100% suhlasim s Ruby. Nevravim, ze by nemohol byt aj lepsi, no ale ten Aragorn sa mi tam paci (kedze ide o Navrat KRALE, a uz aj najvacsim ignorantom muselo dojst ze Aragorn je ten kral), a je to rozhodne vyvazenejsia kolaz ako plagat k TTT. :-)
Ruby, přidáno 6.11. 2003 14:26:09
Jsem uchvácena! Ach ach! :-)))
Ne, vážně, tohle je skutečně o dost větší kus povedenější plakát než ta hrůza, co dali ke Dvěma Věžím. Kéžby to byla ukázka toho, že i samotný film bude o několik řádů lepší...

Anuriel, přidáno 6.11. 2003 14:10:22
Kral by se vratit nemoh, kdyby Frodo se Samem neznicili Prsten. Tak by se jim mohli venovat trochu vic.
Faes, přidáno 6.11. 2003 13:26:30
Hm, omlouvám se. Jmenuje se to přece Návrat krále, takže to má být hlavně o něm...už mlčím!
Faes, přidáno 6.11. 2003 13:25:52
Hm, tak nevím... Trošku moc...Aragonský???
ailo, přidáno 6.11. 2003 12:05:07
jezis ten se mi moc nelibi

Spiritwolf, přidáno 6.11. 2003 11:01:08
Mno Ty kravo! Tak to je hodne hustej plakat

Diskuze čtenářů na těchto stránkách není provozovatelem serveru nijak moderována a upravována. Provozovatel nemá vliv na obsah jednotlivých příspěvků a nenese za ně zodpovědnost. Vyhrazuje si však právo kterýkoliv příspěvek smazat, pokud bude odporovat normám slušného chování.
Jméno: E-mail:

Komentář:

Přepiš heslo   --> 

[ Na stránky o filmu Pán Prstenů ]

Pozvánka na TolkienCon 2024
Dne 09.11.2023 napsal Belcarnen, celkem komentářů: 0
Pozvánka na TolkienCon 2023
Dne 8.11.2022 napsal Belcarnen, celkem komentářů: 6
Pozvánka na TolkienCon 2020
Dne 4.11.2019 napsal Belcarnen, celkem komentářů: 497
Pozvánka na TolkienCon 2019
Dne 12.11.2018 napsal Belcarnen, celkem komentářů: 1
Pozvánka na TolkienCon 2018
Dne 8.11.2017 napsal Belcarnen, celkem komentářů: 507
Pozvánka na TolkienCon 2017
Dne 7.11.2016 napsal Belcarnen, celkem komentářů: 2
TolkienCon 2016 – fotky, video, atd. (doplněno: 18.1. 11:58)
Dne 18.1.2016 napsal Belcarnen, celkem komentářů: 608
Pozvánka na TolkienCon 2016
Dne 12.11.2015 napsal Belcarnen, celkem komentářů: 450
Pozvánka na TolkienCon 2015
Dne 9.11.2014 napsal Belcarnen, celkem komentářů: 489
TolkienCon 2014 – fotky, záznamy tak vůbec (doplněno: 24.1. 22:47)
Dne 23.1.2014 napsal Belcarnen, celkem komentářů: 134

O čem se psalo před rokem?

 
[ Všechny články / rozšířené hledání ]


...::: Film Pán Prstenu - The Lord Of The Rings Movie na webu JCsoft's Fantasy :::...
Vytvoril a spravuje pro vás Jan "Belcarnen" Cerovský
Optimalizováno pro Internet Explorer 5+ a silné nervy