Nostalgie - stará verze webu věnovanému filmu Pán Prstenů
Nová verze - http://lotr.jcsoft.cz



[ Zpět na stránku o filmu Pán Prstenů ]

[ <<< Další článek ] [ Všechny články ] [ Předchozí článek >>> ]

8.11. 2003BelcarnenSaruman v Návratu krále nebude! Dopis od Petera Jacksona o problémech se střihem filmu, o finální délce a dalších zajímavostech

Saruman v Návratu krále nebude! Dopis od Petera Jacksona o problémech se střihem filmu, o finální délce a dalších zajímavostech
Harry Knowles z AICN, jeden z nejlepších zdrojů zaručených zpráv o filmech, se před dvěma týdny dozvěděl, že scény se Sarumanem a Grímou budou z Návratu krále nakonec vystřiženy. Preventivně tedy Petera kontaktoval, protože se domníval, že bude vhodné uvést celou situaci na pravou míru než se film začne promítat. Odstranit Sarumana přeci nemohlo být pro Petera příjemným krokem. A Peter odepsal...

Ta věc se Sarumanem, kterou popisuješ, je změť polopravd.

Rozhodli jsme se ponechat celou sekvenci se Sarumanem až na DVD. Jde o skvělou malou scénu, asi 7 minut dlouhou. Chris je skvělý, jako obvykle. Brad je asi v šesti záběrech. Bylo to filmařské rozhodnutí, studio s tím nemělo nic dočinění. 

Problémem je, že celá sekvence byla původně natočena pro Dvě věže, stejně jako je v knize. Ale protože jsme si  nemohli dovolit sedmiminutový "dovětek" po Helmově žlebu, rozhodli jsme se, že bude dobré nechat si materiál na začátek Návratu krále. Potíž je v tom, že po shlédnutí různých sestřihů ROTK v posledních týdnech máme pocit, že první scény spíše pokrývají téma loňského filmu, místo rozjíždění toho nového. Máme pocit, že to dává ROTK pochybný začátek, protože Saruman už v dalších událostech nehraje žádnou roli (jistě víte, že ve filmu nebude žádné Vymetení Kraje), pořád zůstáváme v Železném pasu než se nový příběh pořádně rozjede.

Neochotně jsem se tedy rozhodli ponechat tuto scénu až na DVD. Rozhodnutí bylo postaveno na hypotéze, že většina lidí bude prostě předpokládat, že Saruman byl poražen po událostech v Helmově žlebu a útoku Entů. Nyní se můžeme rovnou vrhnout na napínavé vyprávění Návratu krále, kde je hlavním záporákem Sauron. 

Je to velmi podobné situaci z loňska, kdy jsme se rozhodli vyjmou hezké scény s flashbackem na Boromira/Denethora z kinosestřihu a dát je také až na DVD. Způsobovalo nám to problémy s tempem filmu pro kina, ale v rozšířené verzi právě přicházející na DVD si fanoušci mohou tuto scénu užít. Díky bohu za DVD, protože pro nás znamená, že verze filmu, která má jiné požadavky na tempo, může být uvedena později. Sekvence se Sarumanem bude definitivně jedním ze zlatých hřebu rozšířené verze Návratu krále.

Momentálně máme spoustu skvělého DVD materiálu. Během tvorby filmu jsme jej srazili ze čtyř hodin na 3:12 (bez titulků, ty mají asi dalších 8 minut). Bylo to naše rozhodnotí. Studio nás do ničeho nenutilo a nemělo ke střihu připomínky. Momentálně máme film, jehož tempo nám přijde OK pro uvedení v kinech. Zbývá nám týden. Už jsme skoro u konce. Ustojíme to? Bude to hodně natěsno.

Před necelými dvěma týdny přidával Peter asi 12 vizuálních efektů pro bitvu o Minas Tirith a už v té době trochu překračoval deadline New Line pro dokončení snímku. A teď další týden, než studio dostane definitivní sestřih a začne připravovat kopie pro kina. Obvyklé dva měsíce budou muset být sraženy v podstatě na jeden.

Peter rozehrál s touto konkrétní scénou velkou "předpokládejme" hru. Většina událostí v Železném pasu skutečně nemá pro další děj (filmového) Návratu krále podstatnější význam, ale bude jistě zajímavé, jak si scénáristická trojka Walsh, Boyens & Jackson poradí s palantírem. Jsou k dispozici obrázky, jak jej drží Aragorn, Pipin jej má použít v Meduseldu (opět jsou fota i popis scény)... snad si toto vše také nenechají až na rozšířenou verzi.

Z dopisu také vyplynulo, že film nebude mít tři a půl hodiny, ale "pouze" 3:20 (3:12 čistého času bez titulků), což je stejně úctyhodná doba.

[ <<< Další článek ] [ Všechny články ] [ Předchozí článek >>> ]
Pokud se Vám tento článek líbil, můžete pomocí systému I Like Q přispět drobnou částkou pro autora či případně překladatele.
Přispět Q (100 Q = 1 Kč)

PCcat, přidáno 17.11. 2003 21:06:04
Tady se dá říct už jen jedno: Počkáme a uvidíme:))
Ruby, přidáno 17.11. 2003 14:14:32
Filman: Aby ses nedivil... Aby jsme se všichni nedivili... jak jinak to jde! :-))
Filman, přidáno 16.11. 2003 14:13:54
A co Gandalf vs. Saruman a znovusetkání s Pipinem a Smíškem, jak to chtějí udělat? Bez toho se to snad neobejde, ne??????
asfaloth, přidáno 14.11. 2003 10:38:30
přichází otupění...:-)
Arsiméné, přidáno 12.11. 2003 19:08:58
Teď si vzpomínám, belcarnene, že jsi kdysi dávno napsal něco v tom smyslu, že si my fanatičtí fanoušci musíme zvyknout na to, že film není a nebude zcela podle našeho vkusu. A vida, ono to vážně jde. Jenom milovat už to asi nikdy nebudu.
Arsiméné, přidáno 12.11. 2003 19:05:04
Hehe, taky jsem radši, když tam nebude vůbec žádný Saruman než aby vylítl a napíchl se na kolo, navíc tam tím pádem bude chybět asi i Červivcova smrt kroužícím šípem, skvělou to ukázkou Legolasova střeleckého umění. Možná to všechno bude v rozšířené verzi, ale tu stejně neuvidím. Jinak už jsem celkem lhostejná k tomu, co v Návratu bude nebo nebude, pokud to nebude bít do očí natolik jako právě ten sarumanův a červivcův způsob smrti. Společenstvo mi jako fanatické fanynce občas rvalo srdce, Dvě věže už tolik ne, ačkoliv se asi odchylovaly víc a některé scény byly opravdu trapné, a teď už je mi to skoro putna (jen semtam si zanadávám).
kirk, přidáno 12.11. 2003 17:24:39
všem fanatikům.vážení uvědomte si že ani vy nepracujete zadarmo, i když vás vaše práce baví.chcete taky dostat nějakou tu korunu.takže ten film si musí na sebe vydělat.a v prvé řadě jde o prachy.a kdyby byl sebelépe natočen a a nevydělal ani kačku tak je jackson bez práce.a natočit to přesně podle předlohy věřte že by to byla asi otrava.natočit film pro nějakejch pár fanatiků?to raději nic.takhle se spousta lidí o díle tolkiena něco dozví.dozví že vůbec byl.možná si i ti kteří jej neznali koupí jeho knížky a jejich děti později začnou tolkiena číst se svou vlastní fantazií.tak si to uvědomte vy fanatici kteří neustále brečíte co je všechno špatně.a jestli si nechci pokazit dojem z knihy tak na ten film nejdu a je to.ušetříte si nervy, citové výlevy a peníze a hlavně nebudete zklamáni.koukejte na to s odstupem a ne s knihou v ruce.je to film a ne kniha.nejsou vůbec důležití nějací oskaři nebo ceny.důležité je že se to lidem líbí, je to srozumitelné a hezky natočené.a na rozdíl od matrixu kde už druhý díl byl propadák tak tt byly skvělé.peníze jsou i tady v první řadě, jako v každé lidské činnosti.
saschia, přidáno 12.11. 2003 8:47:54
Misanek - no jeden chlapik mal papagaja, ktory stale strasne nadaval. Snazil sa ho prevychovat, ukecat aby bol ticho a tak ale stale to nezaberalo, a mala mu prist na navstevu svokra, tak mileho ppagaja na tu polhodinku pichol do mrazaku, aby bol ticho. A ked ho odtial vybral, papagaj hovori: Dovolte, aby som sa ospravedlnil za svoje predosle velmi nevhodne spravanie... Mrzi ma to a slubujem ze sa to uz nezopakuje. Dovolte mi ale prosim malu otazocku - co spravilo kura? Sorry ostatnym za offtopic
Míšánek, přidáno 12.11. 2003 7:46:14
To saschia: ten vtip neznám, jak to je?
saschia, přidáno 10.11. 2003 15:17:47
BALROG - pripominas mi toho papagaja z vtipu, ako ho majitel pichol do mrazaku ;-) ale nic v zlom.
Balrog, přidáno 10.11. 2003 15:03:33
Díky moc.
Jak jsem teď někde četl, je to přece Jacksonův film. Podle jeho představ. A to je fakt.

Bellatrix, přidáno 10.11. 2003 14:50:16
Balrog: za tak pěkný přístup je ti z mé strany odpuštěno :o)
Balrog, přidáno 10.11. 2003 14:21:34
OK, souhlasím. Nechal jsem se hodně unést. A skutečně jsem to trochu přehnal. Vždyť se na něj móc těším.
Takže se všem omlouvám.

beruthiel, přidáno 10.11. 2003 9:10:26
tady si to spousta lidí neuvědomuje, ale proti tomu, kolik ty filmy vydělají v kinech a kolik se po celém světe prodá normálních verzí na dvd a vhs, je opravdu to, co dostanou za rv pakatel( což ovšem, uznávám, může být dost relativní pojem) i vzhledem k investované námaze (vůbec mám pocit že mnozí si myslí, že natočit film, je víkendová zábava). Jak moc, myslíte si, by normální divák ocenil/pochopil scénu s písní o Lúthien? Nebo že se u zeleného draka objevuje Kmotr a Ted Pískař? Nijak řekla bych. Místo abyste ocenili, že rv vůbec vycházejí, protože nevím o jiném filmu kde by romu tak bylo reptáte. Ale hlavně, nikomu nedochází, že aby vůbec mohli vyjít, tak ten film, musel utržit tolik, kolik utržil. A vydělal tolik, právě proto, že je udělaný, tak jak je udělaný.
Fenix, přidáno 10.11. 2003 8:49:20
ALL: Opravdu nechapu, proc se obvinujete z fanatismu. Fanatici jste tady vsichni, szaci se podivat na vase diskuze pod jednotlivymi fotografiemi z ROTK. Nic proti tomu, mam rad fanousky a zapalence pro cokoliv, ale prosim vas uvedomte si, ze tak jako tak jde o smysleny pribeh, neni to nic, co by se nekdy nekde stalo. Hlasky typu, ze trpaslici vzdycky bojovali lepe s dvoubritou sekerou nez s jednobritou jsou naprosto ujety :-))
Ale aspon se clovek pobavi.

jjjp, přidáno 9.11. 2003 22:14:09
ps: misto 'tolkienovi' tam melo bejt 'tolkienovu' a misto 'kritizovani' 'kritizujici' - omlouvam se

jjjp, přidáno 9.11. 2003 22:12:18
belcaren: ohledy? z toho, co vidim - z filmovych odkazu na nedokoncene pribehy i silmarilion, na vynechane pasaze, na presne citace z knihy, se mi zda, ze se k tolkienovi dilu ohlizi rozhodne vic, nez mnoho z tech, kteri ho v tomhle kritizuji. jak casto se setkavam s tim, ze na podobnych fanouskovskych strankach se obevi kritiky neceho, o cem kritizovani nemaj vubec paru. prispevky k tomuto clanku sou skvelym prikladem takoveho jednani.
jjjp, přidáno 9.11. 2003 22:08:52
balrog: vopravdovej kokot ses ty! takovej zmrd se jen tak nevidi! ale i bez vulgarismu, se tva nechapavost da kritizovat! rikas si fanousek tolkiena, jakson si tak rovnez rika, rozdil mezi vami dvema vidim v tom, ze jackson jej vyjadril pro me zcela genialnim filmovym dilem (jeho, a jeho spoluautoru) a ty zcela debilnim komentarem.
Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 9.11. 2003 19:12:02
Bellatrix: ale nějaké ohledy by mít měl ;-)
Balrog: chápu tvé rozhořčení, ale kroť se ve výrazech...

Rastr X, přidáno 9.11. 2003 18:50:50
Nebude náhodou už Saruman na TTT ex na 4.dvd ?? jako bonus
Bellatrix, přidáno 9.11. 2003 18:38:44
BALROG: "Vždyť on si ten film mění podlé svého." - ty jsi asi nepochopil pointu - to je JACKSONŮV film, ne tvůj ani můj ani Tolkienův. Takže on si ho může měnit podle svého, jak se mu zachce.
Balrog, přidáno 9.11. 2003 17:13:40
Souhlasím s Jenkou, která píše "To by mě zajímalo, jestli se ty filmy točí pro kina a nebo pro DVD?"
Výborně Jenko, to by si měl Jackson uvědomit.

Balrog, přidáno 9.11. 2003 17:08:32
Jackson mě začíná opravdu pěkně SRÁT!!!!! Co si doprdele myslí, kokot!!! Vždyť on si ten film mění podlé svého. Jak mu to zrovna pasuje. Jakoby nestačilo, jak sestříhal Dvě věže. Vezměte si, jak nás diváky vlastně ochuzuje (hlavně ty, co Pána prstenů četli). Znám lidi, co jej nečetli a i ti poznali, že Dvě věže jaksi nemaj konec. Tak si říkám, co si sakra ten Jackson myslí? Že se všichni spokojíme s kinoverzí? Já už nevím jak vy, ale mě to připadá jako vydírání - "nasypte nám pěkně miliónky za kino a pak ještě za DVD." no proč nééé.
Tak mi je dej, Jacksone a neser!!!!
Omluvte prosím můj slovník, ale Jacksona, jehož práci jsem kdysi vychvaloval, mě začíná nadmíru štvát.

Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 9.11. 2003 14:50:34
Ruby: tak promiň :-) ale poslední dva výlevy u článků a i fotek spíš vypadaly jak od fanatika :-D
Ruby, přidáno 9.11. 2003 14:26:53
Hele, já nejsem žádný fanatický fanoušek! Tohle byl jen tichý povzdech zklamaného fanouška prvního dílu trilogie. PJ prostě dokázal, že to dokáže. A pak se na to ve dvojce úplně vybodl a zamotal se do svých vlastních změn - viz na poslední chvíli vymazaná Arwen. To je to, co je mi líto.
Ale nikde jsem nenapsala, že jsem filmem znechucena, že na něj nepůjdu a že je třeba Jacksona utopit :-))) Takže mě prosím neobviňujte z fanatismu! Mě se Společenstvo SKUTEČNĚ MOC A MOC líbilo.
Jen jsem si povzdechla, že Společenstvo bylo Společenstvo, Dvě Věže byly Dvě Věže (Eružel...) a Návrat Krále bude Návrat Krále. A všechny filmové, všechny z ruky a mysli Petera Jacksona, a přesto se už Společenstvo a Dvě Věže zoufale nepodobaly... Že... %-)
Jestli je tohle knižní fanatismus, tak nevim...

Bellatrix, přidáno 9.11. 2003 13:33:36
PCcat: to já vím, mluvíme o kinoverzi, kde je pár věcí, které nejsou "vysvětlené" a dozvíme se o nich až v prodloužené verzi. mnd psal o tom, že nebudeme vědět, kde se Palantír vzal, když neuvidíme Grímu hodit ho z Orthanku, a že to bude jako s tím lanem. Tak jsem namítala, že Palantír ale známe z předchozích dílů, kdežto o tom, kde vzal Sam lano, se dozvíme až v prodloužené verzi Společenstva.

Ruby: já tě nebudu označovt za fanatického fanouška :o), protože tě chápu, ale jakkoli je mi spousta změn ve filmech proti srsti a s některými se nejspíš nesmířím ani po desátém zhlédnutí, v podstatě nemám právo Jacksona kritizovat - on je totiž taky fanoušek! Možná jinak, než ty nebo já, ale fanoušek je. A protože je režisér, bylo dlouho jeho snem knihu zfilmovat. Nemůžeme se divit tomu, že dá do filmu nějakou pitomost, ale třeba se jemu líbí, nebo že změní to, co se mu v knize třeba moc nelíbilo. On je tvůrce a má na to právo. Tím netvrdím, že nemůžeme film kritizovat nebo že se nám nesmí nelíbit, ale asi není spravedlivé říct, že kašle na fanoušky, protože on sám je jedním z nich, stejně jako spousta dalších lidí, kteří na filmu pracovali. Samozřejmě, že na tom vydělává, však je to taky jeho zaměstnání, ale z bonusů na prodlouženém DVD Společenstva jsem pochopila, že tohle by se bez opravdového zaujetí dělalo jen hodně těžko.

Michal, přidáno 9.11. 2003 13:24:40
Jan Belcarnen: Tak to sorry. Moc zkušeností s tímhle stahováním nemám. Ještě jednou se omlouvám. Trailer 2 už stahuju tak pak vám napíšu co s toho vyleze.
Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 9.11. 2003 13:06:02
Michal: trailer stáhní a uvidíš...
Ne P2P síť mohu hodit své domácí video a pojmenovat ho "Star.Wars.Epizode3.xVid.avi", ale stále to bude mé domácí video. Tohle je prostě další vtípek, stejně jako jich byla spousta hned po Společenstvu. U Dvou věží byl klasický joke dát ke stažení jako film dokument o zničení WTC...

Michal, přidáno 9.11. 2003 12:52:55
Jan Belcarnen: Fakt nekecám. Tak mě prosím Tě vysvětli co je to za soubor The Lord Of The Rings - the return of the king(2002 FULL MOVIE)(DivX5)(640x352).avi a má 1.74 GB. Našel sem to ve vyhledávači eMule. Jestli je to nějakej omyl tak se fakt moc omlouvám. A co se týče toho traileru - neviděl sem ho protože sem ho ještě nestihl stahnout. Má 12 MB a moc by mě zajímalo co to je za ukázku.
Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 9.11. 2003 12:29:46
Ruby: je mi líto, že jsi se stále nedokázala oprostit od pohledu "fanatického fanouška". Tohle je film a PJ IMHO dělá co může. Beruthiel má pravdu. také považuji některé zásahy za zbytečné, příliš drastické... ale tohle je pohled PJ a ten dělá film pro miliony diváků.
A že kašle na fanoušky? Argument o rozšířených verzích není IMHO úplně přesný, protože z nich maji HODNĚ peněz, ale i tak... PJ na fanoušky rozhodně nekašle, snaží se seč může vytvořit film, který běžné čtenáře knihy neurazí (spíše naopak) a knihy neznalé stále dobře pobaví... je naprosto logické, že fanatické zastánce knižní podoby, kteří znají z paměti linii králů od počátku Númenoru, ten film urazí... ale tak to bude u každého filmového zpracování milované knihy... vzpomeňme třeba na pokusy natočit Dunu...

PCcat, přidáno 9.11. 2003 10:51:33
Bellatrix: Elfí lano je vidětv rozšířeném Společenstvu, dává ho Samovi Galadriel.
Aman, přidáno 9.11. 2003 10:51:11
Také souhlas s beruthiel. PJ přece NETOČÍ film pro fanoušky, ale film, ve kterém to hlavní je otevřít poselství JRRT dalším a to se mu daří. Přes všechny změny bude III. díl úžasný. A pro dílo JRRT není podstatné, zda "fanoušci" budou spokojeni, ale že film zcela určitě rozšíří jejich řady, přivede mnohé k přečtení knih a poznání, že: "There’s some good in this world, Mr. Frodo. And it’s worth fighting for."
puberťák, přidáno 9.11. 2003 8:04:14
souhlas s beruthiel.
hOBITKA, přidáno 8.11. 2003 22:05:55
Jak tak koukám,tak jsem asi jediná kdo si oddech,že tam ten pád na ozubený kolo nebude-mně se to teda vůbec
nezamlouvalo.Podle mě moc primitivní na smrt Sarumana,tak radši at tam neni vůbec!

beruthiel, přidáno 8.11. 2003 21:21:38
to Ruby: kašle na fanoušky? A proč se teda se*re s nejakými rozšířenýmy verzemi? netvrď mi prosím že kvůli prachům..protože za tohle zas až tak moc neutrží. Mimochodem, gatuluji, jsi, dozajista první, kdo v čechách, neřkuli na celém světě měl možnost vidět Návrat Krále...protože jinak si nějak nedokážu vysvětli, co tě optavňuje ke kritice toho filmu. Tohle neustále fňukání, na téma: atohle je jinak, a tohle tam není a tohle tam má být, je neskutečně pitomý. Poprosila bych všechny, kdo má nějaké připomínky, ať si laskavě sednou, vezmou do ruky knihu a napíšou podle ní scénář, tak, aby mohl být prezentován nejširšímu publiku a byl únosně dlouhý. Jetli to někdo dokáže tak, aniž by musel upravit nebo vypustit jedinou scénu, postavu, nebo dialog, má mou co nejuctivější poklonu.



Bellatrix, přidáno 8.11. 2003 20:58:35
mnd - jenže elfí lano jsi nikdy předtím neviděl, kdežto Palantír vidíš už ve Společenstvu. Kromě toho je to stěžejní artefakt ROTK, kvůli němu se v téhle části stane strašně moc věcí. Musí být nějak řečeno, kde ho vzali. I kdyby kvůli tomu měli ještě dotáčet nějakou scénu :o)
Ruby, přidáno 8.11. 2003 20:38:59
Takže je to jasné - PJ už definitivně kašle na nějaké fanoušky knihy, vypouští klíčové role s nějakým "předpokládejme" a "stejně víte, jak to je" a soutředí se jen na efekt :-(
Ano ano, Návrat Krále bude bombastický a k prasknutí narvaný převratnými technologiemi, ale duch, který jsme opěvovali ve Společenstvu, se vytrácí a vytrácí...

Útěchou nám budiž aspoň to, že budeme ušetřeni Legolasova vražedného útoku na Grímu %-)

beruthiel, přidáno 8.11. 2003 19:53:19
Mimochodem, nehodí náhodou palantír Červivec? Ergo, Saruman nemusí být, ale vyhozený palantír přeci jen může.
Gismoo, přidáno 8.11. 2003 19:38:29
tak jeden překlad si můžu strčit za klobouk :)
eště že mam i tu recenzi na soundtrack :)

mnd, přidáno 8.11. 2003 18:39:40
Já vím, jak je Palantír pro děj důležitý, ale co pak s ním, když bude vystřiženo to, odkud ho vlastně mají... Ledaže by si PJ "poradil" jako v TTT se Samovím elfím lanem :-(
beruthiel, přidáno 8.11. 2003 17:48:44
PCcat: Ale vždyť přesně to, jsem měla namysli, savvy?
dogmeat, přidáno 8.11. 2003 17:38:33
Zrovna tahle změna mě vůbec nemrzí, stejně by ta scéna nebyla podle knihy. Než aby skončila Sarumanovým napíchnutím na kolo, to raději ať tam není vůbec... Na konci Dvou věží byl Saruman poražen a hotovo.

Řekl bych, že Palantír prostě najde Pipin ve vodách Železného pasu.

Darthie, přidáno 8.11. 2003 15:36:13
Bel: To dufam. ;-) A tiez sa mi paci co si odpisal Beruthiel - to s tou adaptaciou knihy na film.

A suhlasim s Bellatrix, ten palantir je pre dej ROTK dost dolezity... snad to nejako poriesia. :)

Bellatrix, přidáno 8.11. 2003 15:16:19
mnd: nemůžou být vystřiženy, protože na Palantíru a na tom, že se do něj Pipin podíval, je postavena celá zápletka - Sauron si totiži myslí, že Pipin je ten půlčík, který nese Prsten. Kromě toho Aragorn tím, že se do Palantíru podívá a ukáže se Suronovi ve své královské moci, na sebe upoutá pozornost. Odvede tak Surona od toho, aby si hlídal Mordor, ale vyláká ho k útoku. Na tomhle v podstatě události ROTK stojí.

Saruman opravdu pro 3. film není podstatný a když jsem nad tím chvíli přemýšlela, vlastně mě ani nemrzí, že neuvidím žádnou alternativní Sarumanovu smrt. Znepokojuje mě akorát Palantír - jak ho do filmu dají, a taky jak se setkají hobiti s ostatními. Oproti knize je tu ale jistá výhoda v tom, že my Palantír už známe, viděli jsme ho v prvním i druhém filmu a víme jak se používá. Není teda nutné nám ho nějak představovat. Pokud teda uvidíme Gandalfa jet od ŽP a uvidíme, že si veze nějakou podezřelou kouli, dají na ni několik detailů, aby to i neznalci pochopili, pak se bez Sarumanovy smrti klidně obejdu...

Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 8.11. 2003 15:12:48
mnd: tomu bych moc nevěřil... to, že se Pipin ukáže Sauronovi a následně i Aragorn je dost důležitým prvkem... ale prostě třeba Sauron rozjede svůj útok jen tak :-)
mnd, přidáno 8.11. 2003 14:58:03
IMHO kvůli vystřižení Železného pasu budou všechny scény s Palantírem také vystříhnuty. Proto posun z nedávno uváděné délky 3:30 na 3:12.
PCcat, přidáno 8.11. 2003 14:48:45
Já to zaky chápu, ale je fakt že ne všichni si koupí DVD, což je PJovi asi jedno.
Beruthiel: Ono se ale vždy nedá držet předlohy, dá se říct že ve fšech filmech, které jsou podle knihy, jsou nějaké úpravy...

Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 8.11. 2003 14:45:11
Darthie: třeba se s tím scénáriste vyrovnají lépe než myslíme...

Beruthiel: taky jsem rad, jak to dopadlo... predevsim pokud jde o extended verze. Tu ke dvema vezim jsem sice jeste nevidel, ale podle vseho uvede na pravou miru dost bot v kinosestrihu.
Film neni kniha a NESMI byt presne podle ni, pak to dopada vice nez divne. Ale nekdy jsou zmeny vice nez bezucelne

Darthie, přidáno 8.11. 2003 14:36:55
Cozeeeee??? Ziadny Saruman??? NIEEEEE!!!

Tiez ma to ako fanynku dost rozculilo, ale, ako Bel, tiez chapem ich rozhodnutie. Lenze priemerny divak v tom bude mat chaos - odkial vzal Aragorn palantir a tak. To vsetko bude tiez vystrihnute??? :-((( Ach jaj, PJ to teraz riadne prehnal...

beruthiel, přidáno 8.11. 2003 14:36:08
hm, jasně, ačkoliv, abych se přiznala, osobně, jsem ráda, že o to zatím dopadlo, tak jak to dopadlo a mezi námi, přesně se držet předlohy, ještě neznamaná natočit dobrý film. A oto u filmu přeci jde.
Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 8.11. 2003 14:27:35
Já osobně v tom velký problém nevidím, to rozhodnutí chápu... na druhou stranu mne jako fanouška knihy dost věcí mrzí. Ve dvojce byla postava Faramira absencí některých scén co budou na DVD dost mzršena. A v ROTK zase budou tvořit nějaké divné berličky pro nalezení palantíru a tak...

Michal: kec... není ke stažení a nikdy nebyl. Trailer 2 na ROTK? O co jde? Skutečně je hned několik ukázek, vše tu už bylo. To nemusí být něco nového

beruthiel, přidáno 8.11. 2003 14:20:54
nešlo by, že ty filmy se za a)točí pro běžného diváka (kino) za b)pro fanoušky? (dvd)? Je vtom nějaký problém?
Jenka, přidáno 8.11. 2003 14:06:02
To by mě zajímalo, jestli se ty filmy točí pro kina a nebo pro DVD?


Michal, přidáno 8.11. 2003 13:58:00
Je to škoda. Těšil sem se že ROTK bude už opravdu bech chyb. Ale co naděláme. Ještě bych se chtěl zeptat jak je to možný že na netu už je ke stažení celej ROTK a to dokonce ve verzi na 2 CD. A ještě bych chtěl upozornit na to, že sem taky našel trailer 2 na ROTK.
skarf, přidáno 8.11. 2003 13:20:47
naprosto chápu tohle rozhodnutí, ale už vidím ty davy rozzuřených "fanoušku". Aspoň zase budete mít na co nadávat.
PCcat, přidáno 8.11. 2003 13:18:07
To si delaj srandu, ne?Já se tak těšila, až uvidim v kině Sarumana spadnout na to kolo a ono to tam nebude??? A navíc ta dýlka-3:12?:c
Jméno: E-mail:

Komentář:

09.11.2023
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2024 [ více ... ] [ 0 ]
8.11.2022
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2023 [ více ... ] [ 6 ]
4.11.2019
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2020 [ více ... ] [ 497 ]
12.11.2018
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2019 [ více ... ] [ 1 ]
8.11.2017
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2018 [ více ... ] [ 507 ]
7.11.2016
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2017 [ více ... ] [ 2 ]
18.1.2016BelcarnenTolkienCon 2016 – fotky, video, atd. (doplněno: 18.1. 11:58) [ více ... ] [ 608 ]
12.11.2015
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2016 [ více ... ] [ 450 ]
9.11.2014
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2015 [ více ... ] [ 489 ]
23.1.2014BelcarnenTolkienCon 2014 – fotky, záznamy tak vůbec (doplněno: 24.1. 22:47) [ více ... ] [ 134 ]
9.11.2013
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2014 [ více ... ] [ 184 ]
26.1.2013BelcarnenTolkienCon 2013 – fotky, reportáže, přednášky a tak vůbec (poslední aktualizace 29.1. 21:19) [ více ... ] [ 11 ]
19.12.2012BelcarnenHobit: Neočekávaná cesta [ více ... ] [ 172 ]
2.11.2012
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2013 [ více ... ] [ 202 ]
18.1.2012BelcarnenTolkienCon 2012 aneb +1 dítě, +2 děti, … (poslední aktualizace 6.2. v 13:42) [ více ... ] [ 103 ]

 
[ Všechny články ]

[ Zpět na stránku o filmu Pán Prstenů ]


Nacházíte se na JCsoft's FANTASY Homepage - http://www.jcsoft.cz/fantasy/
Tuto stránku vytvořil Jan "Belcarnen" Čeřovský - Cerovsky@jcsoft.cz 

Optimalizováno pro Microsoft Internet Explorer 4.x (5.x) a rozlišení 1024x768x16/32bit
Jan Čeřovský (c) 2000 All rights reserved
Jakékoliv nalezené chyby ( špatné odkazy, chybějící obrázky, hrubky, ...) se nebojte nahlásit na můj e-mail.

TOPlist